חוזרים לדייטים
חוזרים לדייטיםistock

הנושא של שידוכים ורווקות מאוחרת הוא נושא שעולה שוב ושוב במגזר, אבל לפני חצי שנה החליטו שלושה בחורים צעירים בני המגזר, לקום ולעשות מעשה.

בתור התחלה הם הפיצו סקר בסביבתם הקרובה, ושאלו כחמש מאות איש ״איך הכרת את בן/בת הזוג שלכם?״. התוצאות, הם מספרים, חידדו את מה שכבר ידעו לפני:

60% מהמשתתפים ענו שהכירו באמצעות מכר משותף, כלומר - שידוך. נכון, משתתפי הסקר היו ברובם דתיים לאומיים, אבל השלושה מאמינים שהם סיפרו את הסיפור של כלל האוכלוסייה - הדרך היעילה ביותר למצוא זוגיות היא באמצעות מכר משותף.

הסקר שערכו יוצר 'קליקר'
הסקר שערכו יוצר 'קליקר'באדיבות המרואיין

"אז החלטנו לקחת את התובנה הזאת" אומר דוד פרידנברג, אחד היוזמים, "ולבנות לחברים-שמחפשים-לחברים פלטפורמה משלהם כדי להביא את עולם השידוכים לעידן הדיגיטלי".

"בהובלתו של אלעד רביב האומן בנינו בטלגרם פלטפורמה בשם 'קליקר' שמאגדת במקום אחד כמה שיותר פרופילים של חבר׳ה שמחפשים זוגיות. הפלטפורמה נועדה לאלו שמחפשים זוגיות בשביל חברים שלהם, אבל נגמרו להם הרעיונות".

אז מה הבשורה הגדולה של 'קליקר'? טוב ששאלתם. א. אין מגבלה - אפשר להעלות כמה פרופילים שרוצים. ב. אופציית חיפוש מתקדמת - אם את מחפשת לחברה שלך חתן מסורתי בגילאי 30-35, המערכת תציג לך רק את הפרופילים הרלוונטיים. ג. – תבנית זהה לפרופילים - תוך 2 דקות מעלים פרופיל, לא צריך להשקיע יותר מדי מחשבה בסגנון או בניסוח.

'קליקר' עלה לטלגרם לפני שלושה חודשים ונרשמו בו 215 פרופילים בערך, כשבערב יום כיפור הם יצאו במבצע מתוך מטרה להעלות 100 פרופילים נוספים עד מוצאי סוכות. המבצע הוכתר בהצלחה, ונכון להיום עלו כמעט 130 פרופילים נוספים - 360 פרופילים בסך הכל.

"אנחנו יודעים בוודאות על עשרות דייטים שיצאו משם" מספר איתי וחניש, אחד היוזמים "וכנראה שיש עוד הרבה שאנחנו לא יודעים עליהם. המיזם לאט לאט צובר תאוצה מהשטח, ואתם מזומנים להיכנס, להתרשם ולהכניס פנימה פרופיל של חבר/ה שמחפשים זוגיות".

ואחרי כל ההקדמות, הנה ה'קליקר' בכבודו ובעצמו (צריך להוריד טלגרם בשביל להצטרף):

הקליקר בפעולה

מסך הכניסה ל'קליקר'
מסך הכניסה ל'קליקר'