ההצבעה בבחירות לנשיאות ארה"ב כבר החלה באמצעות הדואר: ביאטריס לומפקין, יהודייה בת 102, התעקשה להצביע ולהשפיע למרות גילה והסכנה להידבקות.

לומפקין צולמה כשהיא מכניסה את פתק ההצבעה לתיבת הדואר אליה הגיעה בחליפת הגנה שעטפה את כולה ותוכננה על ידי בנה כדי שלא תאפשר כמעט שום אפשרות של הידבקות מקרית בנגיף.

הקשישה, ילידת 1918, סיפרה ל'וושינגטון פוסט' כי מאז 1940 מעולם לא החמיצה הצבעה בבחירות לנשיאות ולמרות מגיפת הקורונה לא היה סיכוי שתחמיץ את ההצבעה הנוכחית. "אלה הבחירות החשובות ביותר בימי חיי. עתיד הדמוקרטיה האמריקנית ייקבע בהן", אמרה.

לומפקין היא פעילה דמוקרטית שנים רבות. "כשנולדתי נשים לא יכלו להצביע", סיפרה וציינה כי הפעם דעותיה קרובות יותר לאלו של ברני סנדרס. "אמנם ביידן מתון יותר, אבל מה שסנדרס מייצג עבורי מחייב אותי לבחור בביידן".

הלילה (שישי) הודיע רופאו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ כי הנשיא השלים את הטיפול בנגיף הקורונה ומצבו יציב. טראמפ יוכל לחזור להשתתף בפעילות ציבורית החל משבת.

הרופא ד"ר שון קונלי אמר כי "מאז שחזר לביתו, מצבו הפיזי נותר יציב ואין שום אינדיקציות שמציגות התקדמות של המחלה. ביום שבת יחלפו עשרה ימים מאז שאובחן, ואני צופה שחזרתו של הנשיא לפעילות ציבורית בטוחה בשלב זה".

לא ידוע מתי הנשיא עבר בדיקת קורונה בפעם האחרונה, אולם בראיון לרשת פוקס ניוז אמר כי בבדיקה שעבר ''כמעט ולא מצאו בה וירוס". טראמפ הוסיף כי הוא "במצב נהדר".