אוהדי באר שבע. הקורונה תעצור אותם?
אוהדי באר שבע. הקורונה תעצור אותם?צילום: פלאש 90

אירופה בסכנה? רק שתי קבוצות מליגת העל בכדורגל הורשו להתאמן בכל זמן הסגר. מדובר כמובן בנציגות הישראליות במפעלים האירופיים, מכבי תל אביב והפועל באר שבע שהעפילו אל שלב הבתים של הליגה האירופית.

אחרי התפשטות והתפרצות הנגיף אצל האלופה מת"א, שבשל אותה התפרצות הודחה בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות על ידי רד בול זלצבורג האוסטרית ולא הצליחה להשיג את הכרטיס המיוחל בפעם השלישית בתולדותיה אל שלב הבתים של המפעל היוקרתי ביותר בכדורגל האירופי, כעת הנגיף עושה שמות גם אצל הקבוצה הישראלית השניה במפעלים האירופיים - מחזיקת הגביע מבירת הנגב, הפועל באר שבע.

אחרי עוד סבב בדיקות שערכה הקבוצה לפני שבת, חזרו גם בדיקותיהם של המנכ"ל אסי רחמים, בנו ושוער המשנה רז רחמים ועוזרי המאמן שחקני העבר של המועדון אליניב ברדה ומאור מליקסון, חיוביות לנגיף הקורונה.

הארבעה מצטרפים אל 12 שחקנים ואנשי צוות שכבר נדבקו בנגיף, ביניהם גם המאמן יוסי אבוקסיס, מאמני הכושר וכוכב הקבוצה - ז'וזואה הפורטוגלי ועוד.

כרגע מבחינת תזמון המצב הוא בסדר, כאשר רק ביום חמישי הבא תחל הפועל באר שבע את הופעתה השלישית בשלב הבתים של הליגה האירופית, מפעל הכדורגל השני בחשיבותו באירופה, אך שם יצטרכו להתחיל כבר בקרוב את האימונים שלהם ואלה ככל הנראה יתקיימו תחת עיניהם של מאמני הנוער ואנשי הצוות של הקבוצה הצעירה, כאשר כל צוות האימון המקצועי של הקבוצה הבוגרת מחוייבים בבידוד.

האם גם מסעה האירופי של באר שבע יפגע קשות בשל נגיף הקורונה?