האחים רודל
האחים רודלTOV

"עושים כבוד לאמא": צמד אחים קומיקאי התגייס לאודישנים של הדבר ה-TOV הבא לאחר שספד את אימו

"מעבדות רודל" הם הדבר ה-TOV הבא, לפחות אם תשאלו ברשת. עם קבוצת פייסבוק שסוחפת קהל רב הם מצליחים להצחיק, לבדר ולסחוף עד שאנדרדוס פנו אליהם להשתתף באודישנים של הדבר ה-TOV הבא. וכן, כל זאת למרות ובגלל שאמא נפטרה השנה.

הם אומרים שזו בדיחה שחורה על אמא שנפטרה בפתאומיות יום לפני פורים, במשפחה בה רגילים רק לשמוח ולצחוק. אז איך מתמודדים עם המצב? בדיוק איך שהיא הייתה מייחלת. אבנר (22), ברק (18) וישעי (14) הם שלושה אחים מפדואל, עם פער גילאים מכובד שלא מפריע לקשר האדוק ביניהם המתבסס על הומור משפחתי משותף. עד היום הם שמרו את הכישורים הקומיים לעצמם אך בשנה מטלטלת זו, הם זיהו הזדמנות חדשה לצמיחה והקימו את "האחים רודל", צפו בהם ותבינו על מה מדובר.

הדבר ה TOV הבא: האחים רודלTOV

בראיון עם אבנר הבכור הוא מספר על איך הצמד נפל וקם, מה אמא הייתה מצפה מהם ואיך דף הפייסבוק שלהם צבר תאוצה במהירות רבה עם בדיחות, מערכוני סטנדאפ ותוכן קומי מוצלח שזכה אף לפניה אישית מצוות אנדרדוס שקראו להם להתמודד לדבר ה-TOV הבא.

איך בדיוק קם מיזם "האחים רודל"?

תודות לסגר, כמה שמפליא לשמוע. הכול בחוץ שבק חיים ואני כמנהל צוות בידור במלון באילת חזרתי הביתה. גם ברק, וישעי להם סגרו את הישיבה והתיכון הצטרפו אליי. וכששלושתנו בבית? מתחיל כל הכיף, ההומור צף והבדיחות רצות כמו כדור אף בין שלושתנו. פתאום חשבנו לעצמנו. אולי הפעם ננסה להפוך את ההומור שלנו למקצוע? פתחנו דף פייסבוק בשם "מעבדות רודל", העלנו שם כל רעיון קומי שעלה לנו לראש, ואנשים אהבו.

מה חלוקת התפקידים בהרכב הקומי שלכם?

אני וברק כותבים את רוב המערכונים, ישעי מצלם ועורך כמקצוען מלומד בתחום. אך יש פה ושם הצלבות, את המערכון שכתבנו לאנדרדוס למשל, ישעי כתב יחד אתנו.

איך אמא נפטרה? ומה האובדן עשה לכם?

עד היום לא יודעים, המוות שלה היה פתאומי. אפשר לומר שחווינו טראומה, בעיקר האחים הקטנים שהיו עוד ממש תלויים בה. אין אדם שלא מתרסק ממוות של אמא, גם אנחנו נפלנו חזק אך עדין שמרנו על מורל גבוה, כי אנחנו כאלה וכי אמא הייתה מייחלת לזה לקרות, אז בשבילה. אנשים באו לאבל ואמרו לנו "אין בבית הזה אווירה של שבעה", ניסינו להמעיט בשמחה אבל לא להרבות בעצב.

אתם רואים עתיד ביחד?

בהחלט. זיהינו הזדמנות, נפתחה לנו דלת ואנחנו עם הפנים קדימה. מלבד המוצר שאנחנו מביאים – הוא ההומור, יש לנו אחד את השני כמשפחה, ככוח ואנחנו חיים בגישה חיובית משותפת. אין ספק שכל אלה נותנים לנו יתרון גדול יותר להצליח לטווח ארוך. אז מפה השמים הם הגבול.

האם האחים רודל מתאימים לאייש את תואר הדבר הTOV הבא? האם הם גרמו לכם לצחוק? זכרו, גם אתם מחליטים!

צפו בשאר המתמודדים, עקבו אחרינו בפייסבוק וספרו לנו את דעתכם.
לחצו על לינק ההצטרפות לערוץ TOV, קבלו שבוע חינם!