בנצי גופשטיין
בנצי גופשטייןצילום: Yonatan Sindel/Flash90

לאחר שהוסרו מספר סרטונים מחשבון ה-TikTok של ארגון 'להב"ה', אמש (מוצאי שבת) הוסר החשבון באופן סופי מאפליקציית הסרטונים החברתית.

בשיחה עם ערוץ 7 סיפר יו"ר ארגון 'להב"ה', בנצי גופשטיין, כי הוא "לומד את הנושא" ויתכן שיפתח בהליכים משפטיים נגד רשת חברתית נוספת שהחליטה לסתום לו את הפה.

"כל הזמן אמרו לי שהנוער נמצא בטיקטוק", אמר גופשטיין לערוץ 7. "אם אני רוצה להגיע לנוער ולדבר איתם הגזרה היא הטיקטוק והטיקטוק זה של הסינים והסינים לא כל כך אכפת להם מה עושים שם. זה מה שאמרו לי".

"נכנסתי לטיקטוק", הוא סיפר. "האמת שהייתי בהלם מהכמות של הפורנוגרפיה שיש שמה ומכמות של השטויות שנותנים לנוער. מלא ערבים שצוחקים על יהודים, ממש מזעזע. נכנסתי לשם וישר יצאתי, לא יכולתי אפילו להסתכל על הסרטים".

מתוך חשבון הטיקטוק של להב"הלהב"ה

"זה עצוב לראות כל כך הרבה ילדים שלנו, של עם ישראל, שנמצאים שם", ציין. "אבל אמרתי, אין מה לעשות, צריך לפעמים לטבול גם כן בתוך הביצה בשביל להוציא משם יהודים".

לדבריו, "פתחנו שם עמוד לפני שבוע בחול המועד סוכות. הוצאנו סרטונים הומוריסטים שמיועדים לנוער. כל מיני סרטים שכוונו לגיל הזה של הנוער, שמדבר אליהם. ברוך ה' קיבלנו תגובות טובות מאוד אבל גם ראינו שם תגובות של ערבים ושל השמאלנים וגם של הקהילה הגאה, שהם התייחסו והתחילו להעביר להרבה אנשים לסגור אותנו ולדווח עלינו".

חשבון הטיקטוק של להב"הלהב"ה

הוא המשיך, "לאחר יום יומיים שהיה שם הרבה צפיות, דיווחו על חלק מהסרטים וטיקטוק הורידו לי 3 סרטים. הגשתי ערעור, הם החזירו סרט אחד ושניים אחרים השאירו חסומים. עד שבמוצאי שבת קיבלתי הודעה שהורידו וחסמו את הערוץ, אתה לא יכול יותר להעלות סרטונים, חסמו אותי לגמרי".

"זה ממש עצוב כי יש המון מסיון שנמצא בטיקטוק והדברים הכי גרועים בעולם שנמצאים שם", אמר. "זה ממש עצוב כי לפייסבוק אנשים נכנסים, הורים, מורים, ולטיקטוק אנשים לא נכנסים לשם, לא יודעים מה הולך שם. המצב שם כל כך גרוע ולצערינו מי ששולט שם זה השמאל והערבים והם מחנכים".

"קיבלתי שם תגובות מנוער, מילדים, שאמרו לי מה הבעיה להתבולל? למה אתה מדבר ככה? למה שלא נתבולל? וממש הדרך להגיע לילדים האלה זה רק דרך הטיקטוק וגם את זה לצערי לצערי חסמו", אמר.

חשבון הטיקטוק של להב"הלהב"ה

"את כל רעות אפשר למצוא בטיקטוק, אבל מישהו שמדבר קצת על יהדות ועל זה שלא צריך להתבולל, את זה טיקטוק החליטו לסגור", הוסיף.

אין זו הפעם הראשונה שפעילותו של גופשטיין ברשתות החברתיות נחסמת. "פייסבוק, יש לי משפט נגדם", סיפר. "פייסבוק לא רק שסגרו לי את הערוץ, אסור להזכיר את השם שלי, אסור לשים תמונה שלי, סגרו לילדים שלי את הפייסבוק שלהם כי הם העלו תמונה של אבא. לא שאני תולה הרבה תקוות בבית משפט, אבל בכל זאת זה חלק מהתביעות. גם אינסטגרם שזה גם של פייסבוק גם חסמו אותנו. היוטיוב גם כן הורידו את הסרטים שלנו. אני לא רוצה להגיד מה נשאר שלא יסגרו גם את זה, אבל נשאר לנו מעט מאוד".

על תביעה משפטית נגד טיקטוק הוא אמר: "אני לומד את הנושא. עורכי הדין שלי בודקים את הנושא. אני לא יודע אם יש את מי לתבוע שם, הבנתי שזה הרבה פחות מסודר ואנחנו בודקים את הנושא הזה".

הנה מגוון סרטונים ששיתפו ארגון להב"ה בחשבון הטיקטוק שהוסר. הסרטונים עדכניים לטרנדים העכשוויים שנפוצים בטיקטוק.

חשבון הטיקטוק של להב"הלהב"ה