אריאלה סביר
אריאלה סבירצילום: קובי סביר

הסופרת והיוצרת אריאלה סביר החלימה מנגיף הקורונה ומבקשת מהציבור להקפיד על הנחיות משרד הבריאות: לחבוש מסיכה, לא להתקהל ולשמור על ריחוק חברתי.

סביר לא יודעת איך נדבקה בקורונה, היא מספרת כי ''ככל הנראה בעלי היה חולה ראשון במשפחה ולא ידענו. עשינו שבת משפחתית גדולה כאשר היה מותר להיפגש ואז ככל הנראה היתה הדבקה לכולם''.

באשר לתסמינים, סביר מעידה: ''היה לי חום ובעיקר שיעול לא נעים שהלך והתגבר. הדיבור גרם לקושי בנשימה והייתי זקוקה לשקט, לדבר כמה שפחות''.

כאשר הצליחה לקום מהמיטה, סביר ניצלה את הזמן בבית לעיסוקיה הרבים. היא מספרת שנציגי מועצת קרני שומרון, מקום מגוריה, שמרו על קשר יומיומי וגם שוטרים הגיעו לבדוק מדי פעם שאיש מבני הבית לא יוצא החוצה ומפר את חובת הבידוד.

איזה מסר היית רוצה להעביר לציבור? ''לשמור על ההנחיות, שימו מסיכות ותשמרו מרחק. אנחנו שמרנו מאוד והקפדנו עד שנפתח הסגר הקודם וכולם באו, איתם באה גם הקורונה''.

ביום רביעי הקרוב תקיים סביר הופעת ZOOM מיוחדת בנושא "חגי - ילד יוצא מן הכלל". סביר ובני משפחתה מציגים דרמה אנושית של התמודדות ותקווה עם בנם האוטיסט. להרשמה וקבלת קישור ל-ZOOM צרו קשר עם אסנת - 0506334993.

צילום: ללא קרדיט
צילום: ללא קרדיט