פעילים המזוהים עם הליכוד ערכו סרטון וידאו קצר המתעד את השינויים התכופים בנאמנות הפוליטית של אייל ברקוביץ' וצרפו על רקע זה את הדברים שהטיחה בו שרת התחבורה מירי רגב: "אתה כל יום ממליץ מלכים מתהפך כמו סטייק".

בתחילה הביע ברקוביץ 'תמיכה במשה כחלון ובראיון שערך עימו אמר ברקוביץ': "את הפתק שלי בקלפי אני שם לך".

לאחר מכן בראיון עם בני גנץ אמר ברקוביץ': "אני חושב שהגיע הזמן להחליף ואני מפה אומר שאני הקול הראשון שלך".

לא מכבר בראיון עם אהוד ברק אמר ברקוביץ': "אני חושב שאתה עם הניסיון שלך, הכריזמה שלך, ואני רואה גם את הלהט אתה כן יכול לעשות את זה".

כזכור, קרב צעקות נרשם ביום שישי בין שרת התחבורה רגב לבין אייל ברקוביץ', מנחה התוכנית "אופירה וברקוביץ'" בערוץ 12.

ברקוביץ' אמר בשבוע שעבר שהליכוד הוא ''ארגון פשע'', ומירי רגב אמרה לו בתוכנית "כל עוד לא תתנצל בפני הליכוד, לעולם לא תהיה מאמן נבחרת ישראל, אני אדאג לזה בכל מקום שאהיה.

''עד שאתה לא תתנצל בפני מיליון וחצי ליכודניקים שקראת להם חברים בארגוני פשע, כמו שדודו טופז קרא לנו צ'חצ'חים, וכמו שאחרים קראו לנו מנשקי מזוזות", הוסיפה רגב.

הדיון עלה לטונים גבוהים. ברקוביץ' אמר כי זעמו מופנה "אלייך ולכל הלהקה שלך, חבורת מלוקקים. זה את והלהקה שלך. לא קשור כלום לבוחרים".

רגב המשיכה להטיח בו מילים קשות: "הלוואי שתגיע לרבע מהמוסר שלנו. כל היום ממליך מלכים. מתהפך כמו סטייק. הפכת את גנץ למשיח. איפה המשיח שלך? איפה אתה יא חתיכת סטייק. כל היום מתהפך". תתבייש לך".

שר התקשורת ויו״ר דרך ארץ יועז הנדל הגיב "זה לא ימין. נגמרו ימי הפנקס האדום ולא יהיו פה פנקסים אחרים. בישראל ימנו מפכ״ל, מאמן כדורגל או פקידים במשרד התקשורת אך ורק לפי הכישורים ולא לפי מידת הצייתנות הפוליטית. מיקי ומירי נגמרו המשחקים, בדרך כזו או אחרת, יהיה פה בשלטון ימין ממלכתי שמתעסק רק בטובת המדינה ולא בטובת המנהיג".