גבי דניאל
גבי דניאלצילום: צילום: מור צידון

בפרויקט 252 נערכים לתקופת החורף עם תכנית מיוחדת. גבי דניאל, מנהל התוכן במיזם ומאמן אישי בעצמו, מספר על ההיערכות ועל ההצלחות עד כה.

"התחלנו את הפרויקט לפני שלושה חודשים ואנחנו בטירוף מוחלט", אומר דניאל. "לא חלמנו על התנפלות כזו ועל רצון רב כל כך של אנשים לקבל כלים למציאת זוגיות".

על ההיערכות לתקופת החורף במיזם הוא מספר: "במשוב לפני ראש השנה שאלנו מי המרצים שהכי אהבו, מה הנושאים שהכי התחברו אליהם וכו'. קיבלנו פרגונים מדהימים וכתוצאה מכך יצרנו את תכנית החורף בהתאם לבקשות החבר'ה".

בשונה מכפי שהיה עד כה הפרויקט יעלה בחודשי החורף בסדרות עומק ולא רק הרצאות בודדות, וגם זאת בהתאם לדרישת המשתתפים והמשוב שהתקבל. בין המרצים שיעבירו סדרות שכאלה מיכל וולשטיין, איתן עזריה, משה שרון, ד"ר ציפי ריין ואחרים כשהנושאים מגוונים ורבים החל מניקיון הלב מאקסים, מתלותיות ומחסמים אחרים, דרך שינוי התודעה בדייטים והדרך לעשות צעדים נוספים בקשר ועד מיניות, שמירת נגיעה וכיוצא באלה.

דניאל מספר על הצלחתו של משחק ההכרויות בזום שהתקיים במהלך ימי חול המועד סוכות, ובעקבותיו צפויים להתקיים בכל חודש משחקי היכרויות שכאלה. בשיחה איתו הוא מספר על האופן בו התבצע ה"משחק" שנועד לייצר הכרויות בין הפונים לפרויקט לבין עצמם, שכן לדבריו התאמה טובה יותר קיימת כאשר יש מהמשותף בין בני הזוג, ומשותף כזה הוא בהחלט הרצון לפעול למען זוגיות והמודעות בצורך לחולל שינוי, שני אלמנטים שהם הבסיס לעצם החברות בפרויקט 252.

דניאל רומז בדבריו גם להתרחבות המיזם בקרוב לשיתוף פעולה מעניים עם 'שגרירים בלב' שאינו אתר שידוכים והיכרויות רגיל, אלא מיזם בו כל משתתף בוחר לו 'שגריר' אדם שלישי המלווה אותו בדרך אל הזוגיות. פרטים מלאים על שיתוף הפעולה הזה יבואו בקרוב.




"כשראיתי את השליחות המטורפת שנוצרה ואת העבודה מבוקר ועד לילה יצרנו את נבחרת המאמנים של התכנית", הוא מתאר את רוח התגובות שמקבלים מובילי המיזם מהמשתתפים בו: "אנשים אומרים שהערנו אותם לעשות משהו מעבר לשמיעת שיעורים בזום, הם אומרים שהבינו את הצורך באימון". לשם כך נקבע תעריף מוזל מאוד לפגישה ראשונה עם מאמן, 180 שקלים בלבד ולא 300 או 500 שקלים כמקובל. "זו בשורה מדהימה כי לאף אחד אין בעיה, אבל חסרות המיומנויות וחסרים הכלים איך לעשות את זה בצורה נכונה ואת זה מקבלים בתהליך אישי עם מאמן".

"רצינו שלא יהיה רק הרצאות אלא גם לרדת לפרקטיקה. לכן בכל שבוע מישהו מצוות המאמנים עולה ונותן כלי פרקטי כמו 'גלגל החתונה', 'אמונות מקבילות' ותרגולים שונים ונוספים. עשרות דייטים כבר יוצאים לפועל ואנשים מדווחים על שדרוג משמעותי בדייטים שלהם", הוא מספר ומוסיף נתון נוסף לקראת עונת החורף של המיזם: הנרשמים כעת יקבלו את החודש הראשון ב-18 שקלים בלבד וללא התחייבות להמשך. "פתחנו ל-200 הראשונים אפשרות קופון של מחיר מוזל לחודש הראשון, וכבר מעל ל-100 הצטרפו בפחות מ-12 שעות", הוא מספר ומציין כי המצטרפים כעת יוכלו לקבל שם וסיסמא להתחברות לשיעורים שניתנו עד כה בעבר במגוון רחב של נושאים.

להצטרפות לפרויקט: בדף הפרויקט.