נער הגבעות שהותקףשניר בלכר

בעת צילום כתבה לחדשות 12, מספר ערבים הכו נער גבעות שהתווכח איתם וניסה לעצור בעדם לשהות בכרם הזיתים.

מספר דקות לאחר מכן מכן, כפי שכבר פורסם, תקפו נערי הגבעות באבנים את הערבים שם ובין השאר גם את כתב חדשות 12 אוהד חמו.

בנימין, נער גבעות המתגורר ב"עוז ציון", סיפר לערוץ 7 את המקרה מזווית ראייתו. כפי שאפשר לראות גם בתיעוד של חדשות 12, בעת וויכוח מילולי בין נערי הגבעות לערבים, החלו הערבים לתקוף את בנימין והפילו אותו על הרצפה.

"ישבנו בבית המדרש התפללנו", אמר בנימין לערוץ 7. "ראינו 11 רכבים בערך מגיעים מכיוון הכפר לגבעה. ירדנו אליהם מהר לראות מה זה. הם התחילו ללכת לכיוון המטעים. הלכו שם המון שמאלנים, המון ערבים, חדשות 12. היה שם המון ערבים עם חולצה קשורה על הפנים".

לטענתו, "באנו אליהם מיד, ירדנו שני חבר'ה להסתכל מה קורה. דיברנו איתם. התווכחתי איתם שזה האדמות שלי, אמרתי להם שיגיעו רק עם צבא כי אנחנו לא רוצים פה חיכוכים. ישר הם התחילו להקיף אותי, התחלתי לפחד".

הוויכוח המילולי בינו לבין הערבים התנהל בצעקות, תוך שהצדדים התקרבו אחד לשני באופן מאיים, אך בשלב זה ללא מגע פיזי.

לפתע אחד הערבים דחף אותו וחבריו החלו להכות אותו. "הם קפצו עלי 3 ערבים", אמר. "אחד חיבק אותי ותפס לי את הידיים, רץ איתי לכיוון הכפר. זה היה נסיון חטיפה. תפסו אותי 3 ערבים, התחילו לרוץ איתי לכיוון הכפר במהירות. הפילו אותי שם על טרסה, תקפו אותי. אגרופים לפנים".

"כולי מלא שריטות, גם בגב", סיפר"הרביצו לי. קראנו לצבא בתחילת האירוע. הוא הרגיע את החבורה, ישר הרחיק את כולם, הרחיק את הערבים ואנחנו עלינו ללמעלה מיד".

לאחר המקרה השליכו נערי הגבעות, כאמור, אבנים וסלעים לעבר כתב חדשות 12, אוהד חמו, במסגרת צילום כתבה ל''מהדורה המרכזית" שתשודר הערב.

בהודעת חדשות 12 נכתב: ''במסגרת צילום כתבה למהדורה המרכזית שתשודר הערב הותקף לפני הצהריים כתב חדשות קשת, אוהד חמו, באבנים ובסלעים בידי כמה מתנחלים. מצבו טוב, הוא לא נזקק לטיפול רפואי''.

ערבים ויהודים התעמתו, אוהד חמו נפגעחדשות 12