ח"כ עפר שלח (יש עתיד) התייחס היום (רביעי) בשיחה עם ענת דוידוב לדבריו של ח"כ מיקי זוהר בהם לכאורה איים על היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט שאם לא יתפטר יחשפו דברים נוספים הנוגעים אליו.

שלח אמר, "מיקי זוהר הוא רק השליח פה, הדברים האלה הם חלק ממערכה שהתחילה כבר מזמן שמטרתה היא לחלץ את בנימין נתניהו מצרותיו על ידי המצאת סיפור שלפיו איזה ארכי-פושע בשם שי ניצן סחט את היועץ המשפטי לממשלה כדי להגיש תיקי נגד ראש הממשלה, ונשענים על מיני סיפורים ועל שיחה מוקלטת מלפני חמש שנים של מישהו שמדבר עם מישהו שהוא חשב שהוא חבר שלו, ומדבר איתו כמו שמדברים בין חברים ומתלונן בפניו שלא סוגרים לו את התיק, וכל מיני דברים שאין להם קשר לכלום, וכל מטרתם היא איום שלא יאמן, על היועץ המשפטי לממשלה, על האיש שעומד בראש מערך התביעה כי זה מה שנשאר לבנימין נתניהו".

שלח לא מקבל את ההתנערות של ראש הממשלה נתניהו מדבריו של ח"כ זוהר, "נו באמת. הוא שליח, ומירי רגב שמחוללת מהומה מידי פעם כדי להסיח את הדעת - היא שליחה. בנימין נתניהו עמד בפתח בית המשפט, מאחוריו עטויי מסיכה כל צמרת הליכוד, והטיח האשמות דומות. נתניהו מתבטא כל שני וחמישי על הקנוניה הזאת במסגרתה שי ניצן סחט את מנדלבליט להגיש כתבי אישום תפורים נגד ראש הממשלה כי זה מה שנשאר לו אחרי שהוא השתלח בשוטרים, ואחרי שהוא השתלח בפרקליטות, ואחרי שהוא השתלח ביועץ המשפטי לממשלה וכל זה לא עזר וגלגלי הצדק ממשיכים לטחון והוא עוד חודש-חודשיים יהיה נאשם כמעט מידי יום בבית המשפט. אז מה שנשאר לו זה להפריח עוד ועוד תאוריות קונספירציות ולשלוח אנשים כמו מיקי זוהר לאיים על היועץ המשפטי לממשלה".