אביגדור ליברמן
אביגדור ליברמןדוברות

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, האשים הבוקר (חמישי) בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו את חברי הכנסת החרדים בהמשך קיום חתונות המוניות במגזר החרדי ובהתנגשויות עם המשטרה.

"בשבוע האחרון אנו עדים לעליית מדרגה בהסתה ובסחיטה באיומים מצד המפלגות החרדיות בכנסת שמובילות לתופעות של חתונות המוניות, התנגשויות עם המשטרה וזיוף בדיקות לשם הורדת רמת התחלואה ביישובים החרדיים", טען.

בהמשך ציטט ליברמן שורה של חברי כנסת חרדיים שהתבטאו נגד אופן טיפול המדינה בקורונה במגזר החרדי. כך למשל ח"כ אייכלר מאגודת ישראל שקרא לשוטרים קלגסים ואמר "מצפוני היהודי לא יאפשר לי לתת את אמוני בממשלה ששולחת קלגסים להתאכזר לילדים יהודים".

ח"כ יצחק פינדרוס מדגל התורה שהגיש הצעה "להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית לבדיקת התנהלות משטרת ישראל באכיפת תקנות הקורונה" ואריה דרעי מש"ס שאיים לטענת ליברמן במרד, "אנחנו הולכים לפיצוץ, אם לא תגיעו איתנו להסדר. אני חושש מאוד ממרד של המגזר החרדי".

לדברי ליברמן, "כאשר כך מתבטאים נציגי המגזר החרדי בכנסת אין פלא שהתחלואה במדינת ישראל עולה ואנו רואים תמונות כפי שראינו אתמול בחתונה בגבעת זאב ובדימונה השבוע".

"אסור להיכנע לסחטנות וללחצים הפוליטיים ויש לעבור לסגרים ממוקדים ללא קשר למגזר כזה או אחר. ההחלטות חייבות להתקבל על בסיס נתונים מקצועיים בלבד", חתם ליברמן.