שבועיים לאחר שכינה את נבחרי הליכוד "ארגון פשע", איש הטלוויזיה והכדורגלן אייל ברקוביץ' מגיב למתקפה נגדו מצד בכירים במפלגת השלטון.

בתוכניתו ''אופירה וברקוביץ''' בערוץ 12 אמר ברקוביץ': ''היה שבוע מורכב, שבוע מאתגר עם הרבה תגובות ועניין. אני כל השנים אומר שיש לי את המדינה הכי טובה, איזה כיף לי במדינת ישראל, אני לא אעזוב לעולם ואני רוצה שהילדים שלי יגדלו כאן אבל בשנתיים האחרונות משהו השתנה. הכללים השתנו.

''כולם משסים בכולם, יש פילוג בעם. יש שסע מטורף בין מרוקאים לאשכנזים. מי בכלל מדבר על שמאל ימין? מי שלא איתם הם שמאלני, בוגד ואנרכיסט, מי שלא איתם האו האדם הכי טוב בעולם, תפסיקו עם השמאל והימין, גם ביבי ביטל את הסיפוח, אז הוא שמאלני? הוא אינטרסנט שעשה משהו לטובת המדינה ולטובתו''.

ברקו המשיך: ''תפסיקו כל הזמן לשסע או לאיים, מי מפחד מהאיומים שלהם? מי שמפחד הוא מאיים, והם מפחדים על הכיסאות שלהם. הגיע הזמן שיהיה שינוי בהנהגה ושמנהיגים ידעו להתנהג.

הם מאיימים עלי? הם מסיתים נגדי ואני צריך להתנצל? יש לי אינטרס אחד - שהילדים שלי יגדלו במדינה טובה והיום המדינה במשבר הכי גדול שלה", הוסיף. "שיגידו סטייק עד מחר, נלך שוב ושוב לבחירות עד שיגיע מנהיג מאחד".