דונלד טראמפ
דונלד טראמפOfficial White House Photo by Andrea Hanks

בשבוע שעבר התנצל מנכ"ל טוויטר, ג'ק דורסי, לאחר שהרשת החברתית לא איפשרה למשתמשים לפרסם כתבה שפורסמה ב"ניו יורק פוסט" שהזיקה למסע הבחירות של ג'ו ביידן.

מדובר בכתבה על כך שהאנטר ביידן, בנו של המועמד הדמוקרטי לנשיאות ג'ו ביידן, השתמש בשמו של אביו ואף סידר פגישות בינו לבין בכירים בחברה אנרגיה אוקראינית גדולה על מנת להתמנות לתפקיד בכיר במועצת המנהלים של החברה.

כעת, חושפת רשת "פוקס ניוז" כיצד סדרת ציוצים מצד בכירים בטוויטר מגלה כי הרשת החברתית מוטה באופן קיצוני לטובת ביידן, ועובדים רבים בחברה אינם מסתירים את דעתם הפוליטית תוך שימוש בביטויים קשים במיוחד כנגד הנשיא טראמפ.

"הוציאו אותו החוצה! איזה בבון", צייץ מהנדס בכיר בטוויטר ב-18 באוגוסט על טראמפ, לקראת הבחירות בחודש הבא.

מנהל אחר ברשת החברתית עם ותק של כמעט תשע שנים בתפקיד צייץ כי הוא "להוט לראות את ביידן מוחץ את הנשיא טראמפ בבחירות" והוסיף כי "הוא מקווה שהנשיא יושפל לחלוטין בעודו סובל מאוד מקורונה". בפוסט אחר הוא כתב כי הוא חולם על חיבור הנשיא למכונת הנשמה. בציוץ נוסף הוא כינה את טראמפ "אידיוט" ואת המצביעים שבחרו "היסטריים וטיפשים".

עובדים אחרים בטוויטר לקחו את השנאה לנשיא צעד קדימה ואיחלו לו למות. אחד המהנדסים בטוויטר צייץ בינואר 2017 כי "טראמפ צריך למות בשריפה". שנה לאחר מכן, הוא צייץ לכבוד השנה האזרחית החדשה כי "2018 שמחה! דונלד טראמפ מת!". אף אחד מהציוצים האלו לא סומן על ידי טוויטר כפוגעני, והציוץ המאחל לטראמפ למות בשריפה נמחק רק בחודשי מאי האחרון.

עובדת נוספת בטוויטר פירסמה ציוץ בחודש שעבר בו כתבה כי "כל לילה הכלב שלי עושה את צרכיו על הדשא של הבית היחיד בשכונה עם שלט של טראמפ עליו". ראש מחלקת השותפות היצירתית העולמית של טוויטר כינה את טראמפ בציוץ "חזיר". כאשר מנהל פרויקטים עולמי עם יותר מעשור בתפקידו פירסם בגאווה כי הוא מנהל קמפיין גיוס כספים טלפוני עבור ביידן.