נרקיס
נרקיסעיצוב: שלומי פינטו

זו תקופה קצת מוזרה להוציא אלבום, אין סיבוב הופעות גדול, אין מסע יח"צ מתוזמר, אין כלום בערך.

הקורונה הכניסה את כולנו, ובמיוחד את עולם המוזיקה, למן קיפאון מוזר. ודווקא בתקופה הזאת, ארבע שנים אחרי האלבום הראשון, נרקיס שחררה הבוקר את האלבום השני.

האלבום החדש יותר מכל מסמל דרך, התקדמות, עשייה. זה לא שהיו ארבע שנים של שקט ולאחריהן נרקיס שחררה אלבום בפתאומיות, ממש לא, האלבום החדש הוא בעצם תיעוד של העבודה והדרך שנרקיס עשתה בשנים האחרונות. אוטוביוגרפיה מוזיקלית אם תרצו.

'ממה אתה בורח' ו'משה' - שיתופי הפעולה עם נצ'י נצ' ומירי מסיקה, 'עולם חדש' - הוביל את פרויקט יצירת חיי" של ynet ו"ידיעות אחרונות" לזכרו של גבריאל חוטר, 'עם סבי' המופתי - שיר הנושא של פרויקט שירי זלדה, 'שלל שרב' - קאבר שהוקלט לרגל יום הולדתו ה-70 של גידי גוב.

בנוסף, האלבום מכיל גם כמובן את 'גלבי' היפיפה, 'שישמור לי עליך', 'כל מה שקורה', 'עץ ערום', 'אם ננעלו' וכמובן, הסינגל החדש שיצא הבוקר – 'אביא לו'.

"אמר החכם", כך כותבת נרקיס, "כל המנגינות מצויות אי שם באוויר העולם והאומן רק מושיט ידו לקטוף את מה ששייך לנשמתו". באלבומי השני - עולם חדש, כל החלקים ההפוכים שבי מתקיימים במנגינה אחת. יגעתי ומצאתי את קולי בעולם ואני מרגישה שזוהי רק ההתחלה של הגילוי המסעיר והמרתק של חיי".

"לצד שותפיי לחלומות המוכשרים והאהובים יצאתי למסע הזה ואני מרגישה בת מזל אמיתית. אמן ומפה והלאה יתגלה לנו עולם חדש. מה ששלי שלכם הוא. נרקיס".