ת"סים של שבת ארגון - במבט מלמעלה
ת"סים של שבת ארגון - במבט מלמעלהצילום: בני עקיבא, נתניה - ותיקים

בעקבות ההגבלות והנחיות משרד הבריאות התקיימו בשבועות האחרונים דיונים והערכות מצב בתנועת בני עקיבא באשר לפעילות חודש ארגון בתנועה שצפוי להתחיל בקרוב.

לאחר בחינת כלל השיקולים החליטה הבוקר התנועה כי חודש ארגון " קול קרא והלכתי " יתקיים במועדו וכך כמובן גם שבת הארגון בסיומו- שתתקיים במועדה המקורי בשבת פרשת ויצא.

לאורך כל משבר הקורונה התנועה פעלה באופן מלא ואף הרחיבה את פעילותה בעשיה חברתית ובמימד הוירטואלי בכל רחבי הארץ.

הפעילות הותאמה באופן מלא להנחיות משרד הבריאות בכל זמן נתון- וכך ייעשה גם במהלך חודש ארגון הקרוב. התנועה נערכת למספר אפשרויות פעילות כאשר המתווה בשטח יותאם להנחיות הרלוונטיות המעודכנות לימי הפעילות.

לדברי מזכ"ל בני עקיבא יאיר שחל: "בני עקיבא היא 'תנועה ללא הפסקה'. כך פעלנו מאז פרוץ משבר הקורונה- בין היתר מסע פסח, מחנות הקיץ בניית הסוכות ומסע סוכות האחרון לכ-10,000 חניכים- וכך נמשיך גם בחודש ארגון הקרוב".

לדבריו, "'קול קרא והלכתי' - זו המשימה שלנו לשמוע את קולו של הקב"ה ולנסות להבין מה הוא דורש מאיתנו לעשות ומה הכיוןן שהוא מכוון אותנו אליו. מחובתנו גם בימים אלה לשמוע את הקול להמשיך לארגן את עצמנו ולהעניק תחושה של התחדשות והעמקה חינוכית לכלל חניכנו לקראת משימות חדשות שמונחות לפתחה של החברה הישראלית. בני עקיבא ממשיכה לפעול ללא הפסקה כי המשך העשייה והפעילות היא משמעותית במיוחד כיום עבור החניכים וכי החברה הישראלית משוועת לסיוע אמיתי ומחובתנו לתת יד ככל שיידרש. שבת ארגון השנה תהיה שונה מכל מה שהכרנו- אך אנו לא חוששים מאתגרים ומורכבויות ונפעל כדי שהחוויה השנה תהיה מלאה ועוצמתית כבכל שנה."