שיווק
שיווקצילום: PIXABAY

אם אתה לומד על קידום אורגני וכיצד לעשות שיווק דיגיטלי, אין ספק שאתה קורא המון על מחקר מילות מפתח.

אבל למה אנשים מדברים על זה כל כך הרבה? אם אתה שוקל לדלג על השלב הזה- אל תעשה זאת! כל פעם שמישהו מחפש באינטרנט הוא משתמש במילות מפתח. החלק הראשון במדריך שלנו לקידום אורגני יסביר מהן בדיוק מילות מפתח ומדוע כדאי שתשים לב אליהן.

מהו מחקר מילות מפתח?

מחקר מילות מפתח אלו המילים המשמשות משתמשי אינטרנט כדי למצוא את מה שהם מחפשים. אם אני מחפש נעלי ספורט חדשות, אני עשוי לחפש "נעלי ספורט לבנות לנשים" או "נעלי ספורט נייק לבנות לנשים". אלו הן מילות מפתח. חלק ממילות המפתח הן ארוכות וחלק הן קצרות.

אם מילות מפתח הן מה שמשתמשים מכניסים למכשירים שלהם, אז מחקר מילות מפתח זה מה שעסקים צריכים לעשות. עסקים צריכים לעשות מחקר מילות מפתח כדי לגלות מה הן מילות המפתח שקהל היעד שלהם משתמש בהן. אם אתה לא יודע מה אנשים מחפשים, כיצד הם ימצאו אותך?

אבל אלו לא רק משתמשים שמחפשים מילות מפתח. גוגל ומנועי חיפוש אחרים יקראו את התוכן באתר שלך כדי למצוא מילות מפתח וכדי לדרג אותך לתנאים הללו. כאן מתחיל קידום אורגני .

מדוע מחקר מילות מפתח זה כל כך חשוב?

מחקר מילות מפתח זהו התהליך של מציאת מילות המפתח לעסק שלך וההבנה כיצד אתה מדורג או יכול להיות מדורג בגוגל בגלל מילות המפתח הללו.

יש המון סיבות מדוע מחקר מילות מפתח צריך להיות בעדיפות הראשונה של קמפיין לשיווק דיגיטלי. הנה חלק מהסיבות העיקריות מדוע:

  • ידיעת מילות המפתח שלך עוזר לך להבין את המותג ואת העסק שלך. מה אתה מוכר? מהם השירותים שלך? אם אתה לא יודע את זה, זיהוי מילות המפתח שלך יכול לעזור לך להבין מי אתה.
  • מחקר מילות מפתח יכול לספק לך מידע חיוני, כמו היכן מדרגות אותך מילות המפתח, איזה מילות מפתח ידרגו אותך בקלות ואיזה מילות מפתח מדרגות את המתחרים שלך.
  • מחקר מילות מפתח יכול לומר לך מה אנשים מחפשים, מאשר מה שאתה חושב שהם מחפשים.
  • מנועי חיפוש יכולים לדרג את האתר שלך רק אם הם יודעים מה העסק שלך. מיקוד במילות מפתח בדפים שונים באתר שלך מאפשר לגוגל לדרג אותך בשביל מילות המפתח הללו.
  • זיהוי מילות מפתח לשימוש בבלוגים ובפלטפורמת אאוטריץ' (OUTREACH) יכול להביא לתנועה לאתר שלך.

מחקר מילות מפתח זו נקודת ההתחלה של כל קמפיין שיווק דיגיטלי, אבל זה צריך להיות תהליך מתמשך. אתה צריך לבדוק את מילות המפתח שלך בקביעות ולגלות מה הדירוג שלך ביחס למתחרים שלך.

אחרי חיפוש מילות המפתח, צור תוכן ועמודים המתמקדים במילות המפתח האלה. בשילוב עם אסטרטגיות אחרות של קידום אורגני זה יכול לעזור לדירוג שלך ויעזור לאנשים למצוא את האתר שלך.

האם אתה מוכן לניתוח מילות המפתח שלך?

כעת שאתה מ בין כמה חשובות מילות המפתח שלך, עליך להתחיל את החיפוש והניתוח של מילות המפתח שלך. המדריך שלנו לקידום אורגני יכול להוביל אותך בתהליך כיצד לעשות זאת- בחינם!

זה יכול להיות מבהיל בהתחלה, במיוחד אם אתה לא יודע איזה מילות מפתח כדאי שידרגו אותך. למזלך, ישנם כלים ומשאבים מדהימים שיכולים לעזור לך בחיפוש וניתוח מילות המפתח שלך.