מלונית הקורונה של צה"ל באשקלון
מלונית הקורונה של צה"ל באשקלוןצילום: דובר צה"ל

חיילי המשטרה הצבאית פשטו על מלונית הקורונה הצה"לית באשקלון, ואכפו את פקודת 'השילוב הראוי' להפרדה בין גברים לנשים.

על פי הדיווח של עיתונאי "בשבע" שילה פריד, לאחר שתועדה לינה משותפת של חיילים וחיילות בחלק מהחדרים, ולאחר שפשטה שמועה כי חיילת נכנסה להריון במלונית הקורונה, הוזעקה המשטרה הצבאית למקום.

חיילים ששהו במלונית יצרו קשר עם אגף כוח אדם בצה"ל ודיווחו על ההפקרות במלונית, וכאמור, בשבוע שעבר פשטה המשטרה הצבאית על המקום ואכפה את הפקודות. לדברי החיילים, במלונית היה מצב של "סדום ועמורה", כלשונם.

בצה"ל לא מכירים את מקרה החיילת שדיווחה כי היא בהריון, אך את הפרת פקודת השילוב הראוי הכירו ואכן המשטרה הצבאית ערכה שם מבצע אכיפה.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "כפר המחלימים באשקלון פועל עפ"י פקודות צה״ל תוך הקפדה יתרה על היבטי השירות המשותף על מנת לאפשר לכלל המשרתים סביבת שירות מכבדת והולמת".

"האכיפה מתבצעת באופן שוטף ע"י מפקדים והמשטרה הצבאית. כל מקרה שחורג מהפקודות יטופל משמעתית. הצוות הרפואי והלוגיסטי בכפר המחלימים קשוב לשוהים בכפר ונכון לסייע בכל פניה", כך דובר צה"ל.

נכון להבוקר (ג') ישנם 701 משרתים בשירות סדיר, קבע ועובדי צה"ל החולים בנגיף הקורונה. כולם במצב קל. ארבעה משרתי צה"ל מאובחנים כחולים במצב בינוני ושני משרתי צה"ל מוגדרים כחולים במצב קשה. 3,774 משרתים נמצאים בבידוד ביתי.