שר הביטחון לשעבר, יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, שוחח הערב (רביעי) עם בן כספית ואריה אלדד על חשיפת מנהרת הטרור סמוך לעזה על ידי צה"ל והסערה שפרצה בעקבות ביטול ההצבעה על ועדת חקירה לפרשת הצוללות.

על חשיפת המנהרה אמר ליברמן, "אלו הן חדשות טובות שקיר המגן וכל המכשור שם גילה את המנהרה. השאלה היא אם יש עוד מנהרות או לא, למרות כל ההתחייבות לא השלימו את בניית הקיר שהיו כבר אמורות להסתיים, ורק דחו אותן. מה שצריך להדאיג אותנו זה שהכסף הקטארי שהולך להתעצמות של חמאס, של בניית המנהרות, לייצור רקטות, יש שם ניסוי רקטות בכל שבוע כמה פעמים בשבוע. בשנתיים שעברו מאז שהתפטרתי, חמאס קפץ והתעצם לפחות בשתי מדרגות".

בהמשך התייחס למהומה חסרת התקדים בכנסת, הצעה להקמת ועדת חקירה בפרשת הצוללות, שנפסלה: "תקנון הכנסת קובע שמי שיכול לבקש הצבעה שמית זה לא מיקי זוהר, אלא הממשלה, נציד הממשלה לא ביקש הצבעה שמית. יו"ר הכנסת הודיע שעוברים להצבעה, אפשר לראות את זה בכל החלטה בכל זוית, בצורה מאוד ברורה, ואין ספק שמודבר פה בהפרה גסה, ומחטף, יש פה השתלטות של הקולאציה בדרכים אנטי דמוקרטיות. גקם מבחינת הקואליציה זו עבודה מרושלת, ברור מה סדר העדיפויות של ראש הממשלה, לכן התוצאה היא מחטף לכל דבר ועניין".

על משבר הקורונה אמר, "זה שלא מצאו מתווה לבתי הספר, זה לא שיקול דעת - זה טירוף הדעת. יש פה מישהו שמקריב את הבריאות של הציבור, לטובת ההישרדות האישית. הם הכחישו ואמרו שכל האכיפה במגזר החרדי יהיה בתיאום איתם, זה עצוב להסתכל על זה".

הכנסת אישרה ועדת חקירה לצוללות, יו"ר הכנסת ביטל את ההצבעהערוץ כנסת