טל  שמידט
טל שמידטצילום: אורטל שרביט

בהמשך לכנס הדיגיטלי שיזמה המאמנת טל שמידט, "קליק פנימי לחגים", שבו השתתפו מעל אלפיים נשים - כעת היא מגלה את הסוד שגרם לה לקליק פנימי לחיים:

"כנערה זכיתי לגלות את התורות המיוחדות של האדמו"ר מפיאסצנה בעל ה"אש קודש", ומתוך התורה של הרבי התוודעתי לדרך התבוננות חדשה על החיים. יש בתוך כל אחד ואחת מאיתנו עולם שלם, פנימי ועמוק של מחשבות, רגשות, רצונות, כאבים ותקוות" אומרת טל שמידט, אשת חינוך ומאמנת אישית בשיחה מיוחדת לכבוד יום ההילולה של האדמו"ר.

"הקב"ה סידר לכל אדם בהשגחה פרטית את ההתמודדויות המותאמות בדיוק למסע חייו. הייתה תקופה שלא הייתי נרדמת בלילה בלי לקרוא תורה של הרבי. קיבלתי המון כוח מכתיבתו ומהעומק שהוא הביא לי לחיים"

בעבודתה כמאמנת ומטפלת משלבת טל שיטה מיוחדת לאור תורתו המיוחדת של האדמו"ר מפיאסצנה. לפני שנה אף הוציאה ערכת קלפים, "מתנות מהרב'ה", לעבודה פנימית לאור תורתו של הרבי. המהדורה הראשונה נחטפה וכעת היא מוציאה את המהדורה השניה.

מי שנהנתה מהקלפים ומיהרה להמליץ עליהם היא הרבנית ימימה מזרחי שסיפרה שהיא ובעלה נהנו מאד מערכת הקלפים וכי הקלפים מדהימים, "טל אהובתי, אין לך מושג עד כמה נהנינו אישי ואני מהקלפים המדהימים האלו..." כתבה במכתבה לטל.

ערכת הקלפים                                                                                                                             
ערכת הקלפיםצילום:טל שמדיט

"בקלפים יש 40 פסקאות של הרבי שנוגעות בכל נשמה - נוגעות בעומק שלנו וגורמות לנו לגדול. על כל פסקה יש שאלות התבוננות וכלי להכניס את הפסקה לתוך החיים" מספרת טל.

"הערכה מעניקה שעות של התבוננות אישית, זוגית ומשפחתית מתוך חויה והתבוננות פנימית".

לכבוד הילולת האדמו"ר ערכת הקלפים במחיר מיוחד לרכישה > לחץ כאן <

לכבוד מוצאי יום הילולת האדמו"ר ערכה טל סדנת לימוד חינמית בלייב לנשים, מתורתו של האדמו"ר. 
משתתפות הסדנה נהנו מכמה דברים מרכזיים:
- כלים להתחבר לעצמך ולהתקרב לה' בצורה הכי כנה ואוטנתית כמו שהרב'ה היה..
- סיפורים על ההתמודדויות המטורפות שהרב'ה עבר..
- וגם, סיפור הקשר המיוחד של טל עם הרב'ה, שהתחיל כבר בגיל 14..

להרשמה לסדנה לחצי כאן

לרכישת ערכת הקלפים במחיר מיוחד לחצי כאן