השר איציק שמולי
השר איציק שמוליצילום: חזקי ברוך

תנועת "בוחרים במשפחה" בביקורת חריפה ומפתיעה על שר הרווחה איציק שמולי ותוכניתו למלחמה ב"גברים האלימים".

במכתב לשר הרווחה טוענים חברי "בוחרים במשפחה" כי מדינת ישראל היא אחת המדינות הבטוחות בעולם לנשים, "קריאות המלחמה כנגד גברים אלימים ויצירת עוד כלים המאפשרים תלונות שווא ועידוד לפירוק המשפחה פוגעים בסופו של דבר בעיקר בילדים המשלמים את המחיר הנורא של המאבק בין ההורים".

למכתב המלא

"הפתרון האמיתי להקטנת האלימות בין בני זוג ובעיקר מול הילדים, הוא בהסברה ובחינוך ולא ביצירת אווירת מלחמה, איומים הדדים והתערבות ברגל גסה", טוענים מחברי המכתב, ומפנים את השר לטפל בצורה ממוקדת באוכלוסייה הערבית ובאוכלוסיית העולים בהן מתרחשים רוב מקרי הרצח.

האם תפעל ליישום תכנית המאבק בגברים אלימים בקרב המסתננים הלא חוקיים המתגוררים בדרום תל אביב? תוהים חברי התנועה.

"התוכנית המוצגת על ידך היא חלק מאג'נדה פוליטית פמיניסטית רדיקלית המבקשת לצייר את הגבר הישראלי כאלים, בניגוד גמור למציאות, ולעוד השקעת כספים בארגונים שפועלים לקידום אג'נדה זו, ובפועל גורמים לפירוק המשפחה ולסכסוך בין המינים.

הפתרון האמיתי להקטנת האלימות בין בני זוג ובעיקר מול הילדים, הוא בהסברה ובחינוך ולא ביצירת אווירת מלחמה, איומים הדדים והתערבות ברגל גסה.

אם אכן אתה מעוניין בחיזוק התא המשפחתי, כמסגרת אוהבת ובטוחה גם במשפחות שנמצאות במשבר, יש הרבה מה לעשות. נשמח להיפגש ולהציע תוכניות פעולה."