תושב רחובות: הותקפתי בידי ח"כ אוסאמה סעדידוברות

תושב רחובות שהגיע אמש (מוצאי שבת) לבית החולים קפלן טוען כי הותקף בידי ח"כ אוסאמה סעדי מהרשימה המשותפת, כך ע"פ תלונה דחופה ששוגרה במהלך הלילה לתחנת משטרת רחובות.

באירוע, שתועד בידי המותקף, ניתן לראות עימות שהתפתח במקום בין תושבים לבין פעילי שמאל שהגיעו לתמוך במחבל הג'יהאד האיסלמי מאהר אל אחרס המאושפז בבית החולים קפלן.

בשלב כלשהו החלו תומכי המחבל להיצמד לתושב המתלונן, תוך עימות מילולי. ברגע מסוים הגיע למקום ח"כ סעדי תוך שהוא חוטף למתלונן את מכשיר הפלאפון.

ע"פ התלונה שהוגשה בידי עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו אשר מסייע למתלונן כנפגע עבירה, במהלך חטיפת הפלאפון בידי ח"כ סעדי הוא הכה את הבחור במכת אגרוף. גם ח"כ עופר כסיף ששהה במקום תועד כשהוא מתעמת עם המתלונן וקורא לעברו קריאות.

הח"כים ותומכי המחבל התעמתו במקום גם עם מאבטחי בית החולים וגם עם משפחות מאושפזים שהתלוננו על המהומה והבלאגן.

אנרכיסט מוכר נוסף שהגיע לתמוך במחבל הוא יונתן פולק, מי שמוביל בשנים האחרונות הפרות סדר והתפרעויות ברחבי איו"ש בהם נפגעו ונפצעו חיילי צה"ל רבים.

בתלונה כתב עו"ד בלייכר כי מדובר בתקיפה שמעידה על מסוכנות שכן התוקפים ביצעו את התקיפה לעיני השוטרים והמאבטחים ללא חשש. בתלונה ביקש עו"ד בלייכר לעצור את התוקפים לאלתר. בנוסף צויין כי המתלונן יגיע היום לתחנת המשטרה למסור תלונה מסודרת ולמסור את התיעודים שברשותו למשטרה.