פניני הערב מול גלבוע. שחקן של מאני-טיים
פניני הערב מול גלבוע. שחקן של מאני-טייםצילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

היה שווה לחכות. חודש בדיוק אחרי מועד המשחק המקורי שלא התקיים בשל התפרצות הגל השני של נגיף הקורונה, הערב (שני) סוף סוף יצאו לדרך שלבי ההכרעה של טורניר קדם העונה בכדורסל הישראלי, טורניר גביע ווינר סל.

הטורניר שמתקיים בכל שנה ומהווה הכנה של הקבוצות לקראת העונה שבפתח, עמד השנה בסימן שאלה גדול ובספק רב לנוכח התפרצות הגל השני של נגיף הקורונה שהביא להפסקת המשחקים המקדימים ולהקפאת ההכנה של הקבוצות.

וכך, רגע אחרי שקיימו משחק במסגרת הליגה הבלקנית אליה נרשמו בכדי לשמור על כושר משחק ושגרת אימונים בזמן הסגר ובכדי לעקוף את החלטת חברי ועדת חוקה, ורגע לפני עונת 2020/21 בליגת העל בכדורסל שתיפתח ביום ראשון הקרוב, הערב נפגשו הפועל חולון והפועל גלבוע גליל למשחק השלמה של רבע גמר גביע ווינר סל.

חולון שצברה שני ניצחונות במסגרת הליגה הבלקנית, על הפועל אילת ועירוני נס ציונה, הצליחה לחזור מפיגור דו-ספרתי לניצחון בתום דרמה גדולה והעפילה לראשונה מאז 2013 אל חצי גמר גביע ווינר סל - גם אז היא עשתה זאת עם ניצחון על האדומים מהגלבוע שגם כן צברו שני ניצחונות במפעל הליגה הבלקנית.

עם עבודה מעולה בהגנה מסוף הרבע השלישי וקליעות עונשין מדוייקות של סי.ג'יי האריס, הצליחה חולון להשיג ניצחון בית ראשון העונה וצמוד בתוצאה 87:88 בדרך למפגש בחצי הגמר עם לא אחרת מאשר הפועל ירושלים, היריבה הנצחית יש שיאמרו בשלבים המכריעים.

גלבוע, שפתחה את המשחק מצויין ולמשך שלושה רבעים וחצי הצליחה לשמור על פער דו-ספרתי עד למהפך של חולון, תתמקד כעת בליגה הבלקנית, ליגת העל וגביע המדינה.