עוד באותו נושא: טרגדיה באשקלון: "הילד היה בלי קסדה" ילד מלא שמחה, אהב לרכוב על אופניים דוד אוחיון - הילד שנדרס באשקלון "ילד שגידלתי על הברכיים עלה השמיימה"