שירה
שירהצילום: באדיבות המשפחה

שירה איסקוב ממצפה רמון שבעלה ניסה לרצוח אותה ופונתה במצב אנוש לבית החולים סורוקה, השתחררה הערב (חמישי) מבית החולים סורוקה.

''אני יוצאת לחיים חדשים", אמרה. ''יש לי דרך ארוכה לעבור עד שאסיים את כל התהליך הרפואי, אך אני עם הפנים קדימה, אופטימית וחזקה מתמיד".

בתחילת החודש הוגש כתב אישום נגד בעלה, אביעד משה, בגין עבירות של נסיון רצח וחבלה חמורה בנסיבות מחמירות שביצע כלפי שירה בביתם במצפה רמון בערב ראש השנה.

על פי עובדות כתב האישום, בין בני הזוג התפתח בערב החג ויכוח על רקע רצונה של בת הזוג להתגרש ולהעביר את החג יחד עם בנם בן השנה ו-10 חודשים בבית הוריה.

בעקבות הויכוח תקף משה את בת זוגו באכזריות מספר רב של פעמים באמצעות מערוך עץ שבו השתמשה לצורך הכנת חלות לחג, חנק אותה בצווארה ודקר אותה באמצעות סכין מטבח משוננת עם להב באורך של כ-10 ס"מ כ-20 דקירות בכל חלקי גופה.

משה ניסה לרצוח את בת הזוג תוך שהוא מקלל ומשפיל אותה, חוסם בגופו את הדלת כדי שהיא לא תוכל לצאת ותוך התעלמות מוחלטת מזעקותיה ותחנוניה כי יפסיק, מבכיו קורע הלב של בנו שהיה ליד אמו, וכן מצעקותיהם של הוריה של בת זוגו ושל השכנים שלא יפגע בה.

מכתב האישום עולה, כי משה תקף את בת זוגו בקור רוח ובשיטתיות, תוך שהוא מחליף כלי תקיפה, עוצר בין תקיפה לתקיפה ואף מנהל שיח עם השכנים.

חייה של בת הזוג ניצלו בנס, וזאת רבות הודות להתערבותם המהירה של השכנים שלא נותרו אדישים לזעקות שנשמעו מהבית.

בכתב האישום צוין עוד כי במועד הגשת כתב האישום בת הזוג נותרה באשפוז, ללא צפי לתאריך שחרור, והיא תיזקק לשיקום ממושך וקשה. הפרקליטות מבקשת לעצור את אביעד משה עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

תמונתה של שירה בבית החולים
תמונתה של שירה בבית החוליםצילום: באדיבות המשפחה