דונלד טראמפ
דונלד טראמפצילום: רויטרס

סקר חדשות 13 ופרופ' קמיל פוקס ששודר הערב (ראשון) במהדורה המרכזית, בדק מי שמבין שני המועמדים לנשיאות ארה"ב יהיה טוב יותר לישראל.

68% מהנשאלים השיבו כי דונלד טראמפ יהיה טוב יותר בעבור ישראל, ורק 12% השיבו ''לדעתי יותר טוב לישראל שייבחר ג' ביידן''. 20% השיבו ''אין לי דעה / לא יודע''.

בתוך כך, רבנים בכירים בימין קוראים לאמריקנים להצביע לטראמפ ומזהירים מניצחונו של ג'ו ביידן. הרב חיים דרוקמן, הרב דב ליאור, הרב שבתי סבתו, הרב יהושע שפירא, הרב שמואל אליהו והרב דוד פנדל פרסמו מכתב תמיכה בטראמפ:

''אנו קוראים לכם לתמוך במועמדות של דונלד טראמפ לנשיאות ארצות הברית. הנשיא טראמפ חסם במשך שנות כהונתו את תוכנית הגרעין של איראן - האויבת הגדולה של השלום העולמי. המדינה הזאת מפתחת נשק גרעיני ומכריזה השכם והערב שהיא רוצה להשמיד את מדינת ישראל.

''המדינה הזאת מספקת לחיזבאללה ולחמאס מאות אלפי טילים שמכוונים כנגד מיליוני האזרחים בישראל. מעודדת את המלחמה בסוריה, תומכת בח'תים שתוקפים את שדות הנפט סעודיה ומבעירה אותה. מעודדת את המלחמה באזרביג'אן ומעורבת בכל מקום שיש בו מלחמה ושפיכות דמים באזור.

''בתחילת השנה קבעו מדינות אירופה המרכזיות שאיראן מפירה בגסות את ההסכם שחתם ברק אובמה, וממשיכה לפתח נשק גרעיני בשונה מההסכם שנחתם עם ברק אובמה. ואף על פי כן מכריז ג'ו ביידן שהוא יחדש את ההסכם המסוכן הזה עם איראן.

''כנגד כל המלחמה ושפיכות הדמים הזאת נחתמים בימים אלו הסכמי שלום בין ישראל למדינות ערב חשובות באיזור, בעידודו ובתמיכתו הבלתי מתפשרת של דונלד טראמפ. ההסכמים הללו מקדמים הסכמים נוספים שמדוברים כעת והם יחזקו את הכלכלה האזורית, יחזקו את הביטחון באזור, יחזקו את השלום האזורי.

''אם אכפת לכם ממדינת ישראל. אם אכפת לכם מהשלום בעולם. אנא, תמכו בדונלד טראמפ.
בשבילכם זה פתק הצבעה, בשבילנו זו שאלה של חיים''.