כלפון עם שקד ובנט
כלפון עם שקד ובנטצילום: דוברות

חבר הכנסת ממרצ והאלוף במיל' יאיר גולן השתלח הבוקר (שני) בעורך הדין יום טוב כלפון, מועמד ''ימינה'' לכנסת המזוהה עם מפלגת הימין החדש של בנט ושקד.

''תכירו את מספר 17 ברשימת ימינה לכנסת: יום טוב כלפון", כתב גולן. ''בדומה ליתר חברי המפלגה של נפתלי בנט ואיילת שקד, גם כלפון מחזיק בעמדות ימין קיצוניות: תומך באי ציות להוראות בג"צ, טוען ששמאלנים רוצים להשמיד את ישראל, תומך נלהב בסיפוח ומסית נגד אזרחי ישראל הערבים''.

''כך, למשל, חושב כלפון על אנשי שמאל: 'ניתן לתהות אם אותם אנשי 'שלום' מ'השמאל' לא משחקים למעשה את המשחק של הימין הקיצוני הפלסטיני שרק רוצה לראות נסיגות, יהודים מגורשים וישראל נחלשת כחלק מהמאבק להשמדתה'".

ח"כ גולן פונה לאנשי המרכז ששוקלים להצביע לנפתלי בנט, ''מבחינת מפלגתו של בנט, השמאל רוצה בהשמדתה של מדינת ישראל. מבחינתם השמאל הוא משת"פ של אויבינו. 25 שנים עברו מאז רצח רבין אבל המסרים נותרו אותם מסרים. מי שמדברים עכשיו בשפה של 'אחדות בעם' כדי לקושש עוד כמה מנדטים בבחירות, הם כבר שנים רבות המסיתים הראשיים בישראל. אל תקנו את הדיבורים הללו ואל תשכחו לרגע שמדובר במחנה שמפיץ שנאה ואלימות ושמשורותיו יצאו בריונים ורוצחים".

לטענת גולן, ''המאבק לחיסול בית המשפט העליון הוא אחד הדגלים המרכזיים של בנט, שקד וימינה. מי שרוצה ישראל דמוקרטית, מי שמבין את המשמעות של בית משפט עצמאי וחזק לא יכול לתמוך בהם''.

חבר הכנסת ממרצ הביא ציטוט נוסף של כלפון ולפיו הרשימה המשותפת היא שלוחה של החמאס והרשות הפלסטינית בכנסת ישראל. ''מבחינתו של כלפון, נציגיהם הנבחרים של 20% מאזרחי ישראל הם טרוריסטים. הוא איננו חולק על עמדותיהם או מבחין בין מפלגות שונות אלא מכריז – כולם טרוריסטים.

''מי שמבציע לבנט מצביע למאבק נגד הדמוקרטיה הישראלית, להסתה פרועה נגד השמאל, לגזענות כלפי ערביי ישראל. ראו הוזהרתם", הוסיף יאיר גולן.

יום טוב כלפון פרסם תגובה בפייסבוק לדבריו של יאיר גולן, הנה היא במלואה:

אז הערב אני הקורבן התורן במסע הרדיפה שח"כ יאיר גולן מנהל בימים האחרונים נגד חברי רשימת ימינה.

השיטה של ח"כ גולן ידועה, הוא עובר על כל הפוסטים שפרסמו אי-פעם חברי רשימת ימינה לדורותיהם ומנסה להוציא משם ציטוטים - חלקיים ומגמתיים - כדי לתמוך בהכפשות וברפש שהוא מוציא עליהם. ממש כמו במבצע צבאי מאורגן היטב, רק שהפעם האלוף (במיל') גולן לא נלחם נגד אויבים המסכנים את המדינה אלא נגד אנשים אידיאליסטיים, פעילים חברתיים, אנשי מעשה שתרמו ותורמים למדינה... ושהפשע היחיד שלהם הוא שהם בעלי דעות ימניות.

התלבטתי האם יש בכלל טעם להגיב. הוא עשה את זה כבר לעוד חברי רשימת ימינה, שהגיבו והראו עד כמה אין בין מה שהוא כותב לבין האמת קשר אפילו מקרי וניתן לתהות האם יש לתת בכלל במה ל"מזהה התהליכים" מהקצה השמאלי של המפה הפוליטית שרק מחפש להכפיש ולהפיץ רפש.

ובכל זאת, כעו"ד אשר דוגל בעובדות ובהגנה על האמת אינני יכול לקבל שחבר בכנסת ישראל יכפיש את שמי ויטיל דופי עלי בהצגת טענות שקריות והזויות, ולכן אענה על הכפשותיו וככל שלא יתנצל, אעמוד גם על זכויותיי על-פי הדין:

יש להבין תחילה את השיטה של גולן: הוא מטיל האשמה חמורה על המועמד וכדי לנסות לבסס אותה הוא לא מביא צילום מסך עם ציטוט (כדי לתת לציבור לשפוט בעצמו) אלא כותב את הציטוט באופן חלקי, חצי משפט שהוצא מהקשרו מתוך פוסט שלם, ועל זה מוסיף שורות שלמות של פרשנות ***שלו*** - פרשנות רוויית שקרים ועלבונות.

הנה דוגמה מוחשית: הוא כותב עלי שאני מסית כביכול נגד אזרחי ישראל הערבים. הוא כותב שמבחינתי נציגיהם של 20% מאזרחי ישראל הם טרוריסטים. הוא אומר שאינני חולק על עמדותיהם ושאינני מבחין בין מפלגות אלא מכריז - כולם טרורסיטים. ומה הציטוט (החלקי והמעוות, כמובן) שהוא מביא:

"הרשימה המשותפת זו שלוחה של החמאס והרשות הפלסטינית בכנסת ישראל".

ומה הציטוט המלא, הנה הוא, תשפטו בעצמכם - מצורף גם צילום מסך (בשונה מהשיטות הפסולות של גולן):

"הרשימה המשותפת. אי-אפשר לדבר על קו אידיאולוגי ברור, חברים בה גם קומוניסטים-אטאיסטים (חד"ש), גם איסלאמיסטים (רע"מ) וגם לאומנים פשיסטים (בל"ד ותע"ל). המכנה המשותף היחיד שלהם הוא המאבק הלאומני הפלסטיני נגד המדינה היהודית. למעשה זו שלוחה של החמאס והרשות הפלסטינית בתוך כנסת ישראל. אין להם מועמד ברור לראשות ממשלה, חלק מהם המליצו על גנץ אך כפי שנאמר על-ידי אחמד טיבי בעצמו "לא מאהבת מרדכי אלא משנאת המן", לא ברור איזו אידאולוגייה משותפת יכולה להתקיים בין אחמד טיבי לצביקה האוזר ובין איימן עודה לליברמן (כך שגוש ה-62 הוא ספין). במספרים: 10 מנדטים באפריל, 13 בספט' ו-15 במרץ. עלייה יפה, אך יש להביא בחשבון שהציבור הערבי במדינת ישראל הוא כ-20% מהאוכלוסייה (24 מנדטים), אז יש להם עוד לאן לגדול, עד שהמפלגות הציוניות יתעוררו ויתחילו לשלב באמת את האוכלוסייה הערבית אל תוך החברה והפוליטיקה הישראלית ובכך לגרום לנציגים הקיצוניים הנוכחים שלהם לחפש ג'וב בפרלמנט בעזה או ברמאללה ולא בכנסת ישראל".

אז בציטוט המלא רואים שהמשפט הוצא מניתוח ארוך על המפלגות השונות המרכיבות את הרשימה המשותפת, ניתוח שכן מבחין בין מפלגות שונות, ומפרט את האידאולוגיה של כל אחת מהן. ההפך הגמור ממה שגולן כותב (והוא יודע את זה כי הוא היה חייב לקרוא את כל הפוסט כדי להוציא את המשפט מהקשרו !).

מה אין בפוסט? אין אף אמירה לפיה "כולם טרוריסטים" ואין אף הסתה נגד המיעוט הערבי בישראל... ההפך הוא הנכון, הרי הפוסט מסתיים בקריאה למפלגות הציוניות "לשלב באמת את האוכלוסייה הערבית אל תוך החברה והפוליטיקה הישראלית" - זו הסתה וגזענות? די בכך, כדי להוריד את המסך מעל פניו של ח"כ גולן ולהראות שהוא מוציא דיבה.

אגב, ח"כ גולן הוא בין חברי הכנסת הבודדים שהתנגדו לפסילתה של ח"כ היבא יזבק, לכן אל תתפלאו אם גולן ימשיך לכתוב שקרים על הפוסטים של חברי ימינה ולא יכתוב על הפוסטים של יזבק בהם היא משבחת את המחבלים סמיר קונטאר ודלאל מוגרבי.

עוד דבר מעניין הוא שח״כ עיסאווי פרג׳ ח״כ ערבי-ישראלי שדווקא השתלב ברשימת מרצ (ולא במשותפת) נדחק החוצה בגלל... ח״כ יאיר גולן !

עוד שקר של גולן, הוא כותב שאני כביכול חלק מ"מאבק לחיסולו של בית המשפט העליון" ומבסס זאת על פוסט בו אני מחמיא ליולי אדלשטיין על נאומו עת התפטר מהכנסת, כשגם כאן הוא לא הביא את הציטוט המלא בו החמאתי לו על כך שנאומו היה ***ממלכתי*** - כלומר ההפך המוחלט ממה שגולן טוען (מצ"ב צילום המסך). וזה דווקא מעניין שמתוך מאות הפוסטים שאני, עו"ד מהימין, פרסמתי על מערכת המשפט, שגולן נאלץ לקרוא את כולם כדי לחפש במה להכפיש אותי, זה מה שהוא מצא - מחמאה על ממלכתיותו של אדלשטיין, לא D-9 ולא השתלחות על בג"צ. ולא בכדי, כי בניגוד לגולן אנחנו יודעים להבחין בין ביקורת לגיטימית ונחוצה על מערכת המשפט שהיא נשמת אפה של הדמוקרטיה ויקרה לנו כנראה אף יותר מלגולן לבין השתלחות לא עניינית עליה.

כך גם, הוא הוציא האשמה הזויה שאין לה קשר למציאות לפיה טענתי כביכול שהשמאלנים רוצים להשמיד את ישראל - כשאין ולא היה כל ציטוט כזה! והדבר מקומם ! כדי להדגים את ההאשמה השקרית וההזויה שלו גולן עשה לולאות באוויר ממשפט אחד מתוך פוסט ארוך מאוד שפרסמתי על הסכמי השלום שנחתמו עם האמירויות, בו בירכתי על השלום והצטעתי על כך שחלק ממחנה שכינה את עצמו מחנה "השלום" ושחלם כל השנים על מזרח תיכון חדש מתנגד להסכם ותהיתי, אפילו לא קבעתי, אם בכך הם לא משחקים את המשחק של הלאומנות הפלסטינית (וגם כאן מצ"ב צילום המסך) - וזו עמדה לגיטימית ומנומקת שמותר לח"כ גולן לחלוק עליה אבל אסור לו בתכלית האיסור לטעון על בסיסה שאמרתי שהשמאלנים רוצים להשמיד את ישראל - ואני לא אתן לו לעשות את זה. וכפי שכתבתי לעיל, אם ח"כ גולן לא יתנצל אבקש ממנו להסיר את חסינותו על מנת להגיש נגדו תביעה לפי חוק איסור לשון הרע, תשכ"ה-1965 על הפוסט השקרי והפוגעני שכתב עלי.

אני עליתי לארץ מצרפת לפני 16 שנים, שם הכרתי מקרוב מהי אנטישמיות, מהי גזענות ומה זה להיות מיעוט במדינה, ולא אתן לאף אחד להגיד עלי שאני גזען.

אני עזבתי את משפחתי והתנדבתי להיות לוחם בצה"ל כדי להתאחד עם עמי כאן בארץ ישראל ולא כדי להילחם נגד חצי מהעם שלי, יש לי מחלוקת אידיאולוגית לגיטימית עם השמאל, אבל השמאלנים - כולל ח"כ גולן - הם אחיי ולא אתן לאף אחד לטעון שאני חושב אחרת.

אני עבדתי קשה כדי להתקבל ללימודי משפטים, להצטיין בהם ולהיות היום עו"ד באחד המשרדים הגדולים במדינה - מערכת המשפט יקרה לי מאוד, אני חלק ממנה ואני רוכש לה כבוד עצום, כמו לרבים יש לי גם ביקורת לגיטימית עליה, אבל לא אתן לאף אחד לטעון שאני מנסה להרוס אותה.

אז ח"כ גולן, אתה שהוכחת את אומצך על שדה הקרב, תאזור אומץ ותתנצל או שתסיר את חסינותך וניתן לערכאות השיפוטיות המוסמכות להחליט אם מה שעשית הערב תואם לחוק.