שמואל סקט, יו"ר ומייסד קרן עם ישראל חי

לחצו כאן כדי להצטרף להגרלה

יו"ר קרן 'עם ישראל חי', שמואל סקט, מספר בראיון לערוץ 7 על פעילות הקרן שלו שהחלה את דרכה במגמה לסייע לחקלאים יהודים ביהודה ושומרון בנטיעת עצי פרי.

"מאז שהתחלנו עזרנו לטעת באדמה קצת פחות מחמש מאות אלף עצי פרי בכל רחבי הארץ", אומר סקט המדגיש את חשיבות החקלאות ונטיעת עצי הפרי לפרנסה במבט ארוך טווח בו גפן הופך ליין, זית הופך לשמן וכו'. "זה מפרנס משפחות באופן מכובד ביותר מהגולן ועד מצפה רמון".

עם השנים הורחבה פעילות הקרן לסיוע לחקלאים להתמודדות עם הטרור החקלאי, בין השאר גם מול הצתת השדות החקלאיים בעוטף עזה. "שורפים מאות אלפי דונם שם, גונבים לחקלאים בגליל ואף אחד לא עוזר להם, ואני אוהב לעזור ליהודים שלא עוזרים להם".

על מנת לסייע לחקלאים חילקה הקרן מאות אלפי דולרים לבעלי השדות והחקלאים, "לעזור להם להמשיך לעבוד את האדמה. היום כולם נמצאים בהייטק, אבל אסור לנו לשכוח את אדמת הקודש", הוא אומר ומספר על הפעילות העכשווית של בקרן לעזרת עסקים שנפגעו מהקורונה.

"בבני ברק כל חנות שלישית נסגרה, בירושלים ותל אביב סוגרים חנויות. יש לכך משמעות לכל המשפחות שמאחורי כל חנות, אם זה עשרים עובדים, עשרים משפחות שקשורות לחנות או שלוש או ארבע משפחות של עובדי חנות פלאפל. בחודש האחרון חילקנו 25,000 דולר כדי שהעסקים האלו ימשיכו לעבוד".

בימים אלה יוצאת הקרן למיזם להרחבת פעילותה ולגיוס עזרת הציבור לפעילותה. "זו השנה השלישית של הגרלת החלומות", מספר סקט, "אנחנו קוראים לזה כך כי זה באמת חלום. יש הרבה הגרלות בארץ, אבל כאן הפרס הוא דירת פאר בלב ירושלים בשווי של מיליון דולר עם נוף להר הבית, כלומר נוף לבית השלישי מהמרפסת. מי שיזכה זה שלו בטאבו".

סקט מספר מעט על ההיסטוריה של הזוכים. "בפעם הראשונה זה שזכה, תושב ארה"ב, העדיף את הכסף. לפני שנה הזוכה היה גם הוא מטורונטו ובגלל הדירה הוא עלה לארץ הקודש. זו 'וו'ין-וו'ין', גם זכה בדירה וגם עלה לארצנו הקדושה. הכי טוב".

עכשיו במיוחד לקוראי ערוץ 7 - לזמן מוגבל - קנו כרטיס אחד וקבלו כרטיס נוסף בחינם. כל ההזמנה שלכם תוכפל בחינם. זכו בדירה ששווה $1,000,000 ועזרו לשמור על העסקים הקטנים של ישראל פתוחים... לחצו כאן עכשיו!