מפגן התמיכה בטראמפ, בגשר המיתרים
מפגן התמיכה בטראמפ, בגשר המיתריםצילום: פרסומי ישראל ו'צילום יוצר אור'

חברי המפלגה הרפובליקנית בישראל קראו היום (שני) בשורה של מפגני תמיכה לתושבי ישראל המחזיקים באזרחות אמריקאית שהם בעלי זכות הצבעה לתמוך בנשיא דונלד טראמפ לכהונה שנייה.

בשל הקורונה, במקום להתכנס במקום אחד, החליטו המארגנים להתפזר על פני צמתים רבים, במקומות מרכזיים, כמו תל אביב וירושלים, כדי לחזק הקשר עם מצביעים בכל הארץ.

הפגנה כזו נערכה בגשר המיתרים בירושלים. אחד המובילים של המהלך הוא יו"ר המפלגה הרפובוליקנית בישראל - עו"ד מארק צל. "אנחנו חייבים להודות לנשיא טראמפ על רשימה של דברים שהוא עשה בשבילנו כמו הכרת ירושלים כבירת ישראל, העברת השגרירות מתל אביב לירושלים, סגירת הקונסליה הכללית שהיתה לשגרירות לאשף, הפסקת התשלומים לרשות הפלסטינאית ולאונרא עבור מחבלים פלסטיניים שפגעו ביהודים, תמיכה בריבונות ברמת הגולון, השינוי הניכר במדיניות יו"ש חיסול ההסכם המביש בין ארה"ב ואיראן וכמובן רקימת הסכמי השלום עם האמרויות, בחריין וסודן, וההסכמות על סעודיה. כל זה בתוך פחות מ 4 שנים, כל מה שטראמפ עשה, היה בגדר חלום".

את ההפגנה ארגן מנכ"ל "פרסומי ישראל" ו"קרן אביה", איש העסקים ישראל גולדברג. "אנחנו, אזרחי ישראל, רוצים להודות לנשיא ארה"ב דונאלד טראמפ על 4 שנים נפלאות, של תמיכה עידוד וחיזוק, ולאחל לו עוד 4 שנים של נשיאות מוצלחת, למען המזרח התיכון, למען ארה"ב ולמען ישראל. קיבלנו אהדה עצומה מהציבור בירושלים מכל הזרמים ומכל הגילאים. הקמפיין הרחב שאנו שותפים בו הביא לקלפיות רבים מהמצביעים האמריקאים המתגוררים בישראל. בע"ה נקווה להצלחה לעם ישראל בבחירות הקרובות לנשיאות באמריקה".