ח"כ שלמה קרעי מתייחס בביטול לאיומי המפלגות החרדיות במשבר מול הליכוד.

"החרדים הם השותפים הבכירים בקואליציה הזו, הם שותפים טבעיים של הליכוד וממשלת הימין.
מה שקורה בנושא הקורונה, זה נושא של גורמי המקצוע", אמר קרעי בתכנית 'שחור לבן' בערוץ כנסת, בהגשת משה גלסנר ועו"ד אבי בלום.

לדבריו, "לא רק הם התקוממו, ראש הממשלה החליט אחרי שהוא ראה מה קרה כשנפרצו הגבולות לאחר הסגר הראשון, לצאת מהסגר בדירוג כדי לא להיכנס לסגר שלישי הדבר היחיד שהוא לא בסדר הם ההפגנות, שזה הדבר שגרם לחוסר אמון המרכזי".

לשאלה בנוגע לסכסוכים הפנימיים בתוך הליכוד ענה חבר הכנסת, "קודם כל אנחנו מפלגה דמוקרטית, שבה כל אחד יכול להביע את דעתו. אתה לא מצפה שאנשים לא יביעו את דעתם המקצועית, רפואית או כלכלית. אנחנו לא דיקטטורה, מביעים דעה ולא כולם יוצאים מרוצים".

הוא נשאל אם בממשלה הבאה יעדיף הליכוד רוטציה עם נפתלי בנט. "בעז"ה הממשלה הבאה תקום ממשלת ימין חרדים בראשות נתניהו, מה שרואים בסקרים משקף את חיזוק גוף הימין", דברי קרעי.

קרעי התייחס גם להצעת החוק שלו לביטול מעמדו של ראש הממשלה החליפי וטען כי אין מדובר בשליחות של נתניהו. "זו יוזמה פרטית שלי, שמשקפת את הלך הרוח ב"ליכוד", כאשר שרי "כחול לבן" תוקפים ומאיימים על הממשלה. אם הם מתכוונים לקחת את מדינת ישראל לבחירות, שידעו שיש השלכות למעשה הזה".