עפר שלח
עפר שלחPhoto by Oren Ben Hakoon/POOL

הצעת החוק של חברי הכנסת עפר שלח (יש עתיד) ועודד פורר (ישראל ביתנו), שתעניק דמי פגיעה לעצמאים כפי שמקבלים שכירים, לא עברה במליאת הכנסת ושני הח''כים האשימו את חברי הכנסת מסיעת ימינה שנעדרו מהמליאה.

״‏שני קולות. זה הרוב שבו הפילה הקואליציה המרושעת הזו את הצעת החוק שלי, להשוות את דמי הפגיעה לעצמאים לאלה שמקבלים שכירים", אמר שלח.

''‏ומי לא בא? הח״כים של ימינה. נפתלי בנט ואוסף הדברנים שלו, שאם היו מרימים אצבע, הציבור הכי מקופח בישראל היה מנצח פעם אחת, לשם שינוי״, הוסיף ח"כ שלח.

ח"כ עודד פורר, יו"ר סיעת ישראל ביתנו, תקף בחשבון הטוויטר שלו: "‏ימינה נעדרה מההצבעה על חוק דמי פגיעה לעצמאים שהגשתי, החוק נפל בגלל פער של שני קולות. נעדרו מההצבעה: נפתלי בנט, איילת שקד ושאר חברי סיעת ‎ימינה. אז זה אחלה שאתם מצייצים לטובת עסקים קטנים ועצמאים, אבל העבודה שלכם היא בכנסת וממנה ברחתם".

מימינה נמסר בתגובה: ''עוד ספין מיותר של לפיד שיומם ולילה עוסק בפופוליזם, בעוד אנו פותרים מצוקות פרנסה של אזרחי ישראל. כל חברי ימינה היו מקוזזים עם חברי הקואליציה. משמע, הצביעו בעד. לאחר 71 שנות פעילות הכנסת שווה שביש עתיד יכירו את המושג 'קיזוז'. ימינה תמשיך לפעול למען העצמאיים ולפיד ימשיך לייצר ספינים מיותרים''.