הח"כים ב'טרם'
הח"כים ב'טרם'צילום: דוברות

חברי ועדת הבריאות של הכנסת ח"כ הרב משה אבוטבול מש"ס וח"כ אופיר סופר מימינה סיירו במיון 'טרם' ברחוב שרי ישראל בירושלים ובחנו את השירות המקצועי המוענק למטופלים.

הח"כים ביקשו לראות את הפעילות הרפואית שאינה קשורה לקורונה אולם נערכת בצילה, במהלך הסיור נחשפו למטופלים באופן בלתי אמצעי ושמעו מהם אודות רמת שביעות הרצון הגבוהה מהטיפול המקצועי והמהיר.

את חברי הכנסת אירחו מנכ"ל 'טרם' מר נתן אפלבאום וסמנכ"ל הפיתוח ד"ר גבי פולאק, שסקרו בפניהם את יתרונות הטיפול ב'טרם' ועל כך שבזכות הטיפול, נמנעים המטופלים מלהגיע לחדרי המיון הסואנים, כשאת הטיפול המקצועי והמהיר ביותר הם יכולים לקבל בסמוך לביתם ובמהירות.

מנכ"ל 'טרם' מר נתן אפלבאום הציג בפני חברי ועדת הבריאות את היערכות הרשת לימי החורף ותגבור הצוותים על מנת שהמטופלים לא יידרשו להמתין זמן ממושך, וכן הרחיב על הפעילות בצל הקורונה.

לאחר סיור ממושך שערכו במקום הביעו חברי הכנסת את התפעלותם מהטיפול המקצועי והמהיר לו זוכים המטופלים ואמרו שיעמדו לימין טרם בכל פורום ממשלתי לאחר שנוכחו מקרוב בנחיצות קיום מרכזי טרם, עקב חשש המטופלים לפנות למיוני בתי החולים בה עלולה להיות חשיפה לנגיף הקורונה, בעוד במרכזי טרם, שומרים על רמת סטריליות גבוהה וקבלת חולי קורונה או בעלי חשש הידבקות אינם מורשים להיכנס לסניפי טרם