פשיץ' הערב מול סכנין. הופעת בכורה מעולה
פשיץ' הערב מול סכנין. הופעת בכורה מעולהצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

באו להם בזמן. רק פעם אחת ב-40 המשחקים האחרונים ביניהן, ניצחה בני סכנין את מכבי ת"א. בכל חמשת הפעמים שפגש אותה כמאמן, הפסיד ניסו אביטן למכבי ת"א.

הערב (ראשון) זה שוב קרה כשהאלופה מת"א השיגה את ניצחונה הראשון העונה בליגת העל בכדורגל עם 2:1 על סכנין באצטדיונה הביתי, אצטדיון דוחא.

מכבי הגיעה למשחק הערב כשהיא יודעת שרק ניצחון יעצור את כדור השלג שהחל מפתיחת העונה והגיע לשיאו בשבוע האחרון. עם ארבעה משחקים רצופים מפתיחת העונה ללא ניצחון ותבוסה גדולה לוויריאל הספרדית במסגרת המחזור השלישי של שלב הבתים בליגה האירופית, כל תוצאה הערב מלבד ניצחון הייתה עשויה להביא לרעידת אדמה במועדון התל אביבי שזכה באליפות הליגה בשנתיים האחרונות.

הפתיחה הייתה מלחיצה עבור האלופה כשבעיטת עונשין מ-11 מטרים מפוקפקת למדי נשרקה לחובתה. למזלה, מערכת ה-VAR הצילה אותה מספיגה מוקדמת שהייתה מכניסה אותה ללחץ וסחרור ובדקה ה-31 זכתה לשריקה שכזו לאחר עבירה על חלוץ הרכש החדש והמבטיח פשיץ', אותה בעט יונתן כהן פנימה והפיח חיים בחברי קבוצתו.

בדקה ה-68 כבש החלוץ הסרבי הנהדר את שער הבכורה שלו במדי מכבי ובליגת העל הישראלית בכלל. גם שער מצמק של סכנין עמוק בתוך תוספת הזמן, לא מנע ממכבי את הניצחון הראשון שלה העונה בליגת העל בכדורגל.

אז נכון, גם הערב האלופה מת"א לא הציגה את הכדורגל שאיפיין אותה בשנים האחרונות, אך זו יוצאת לפגרת הנבחרות עם מעט תקווה וניצחון ראשון העונה בליגת העל שמקרב אותם מרחק 4 נקודות מהמוליכה מכבי חיפה.

סכנין? זו נמצאת במקום האחרון בטבלה, המקום שעשוי להוביל אותה בחזרה בסיום העונה אל המקום ממנו באה - הליגה הלאומית.

במשחקים נוספים הערב במסגרת ליגת העל בכדורגל, ניצחה עירוני קריית שמונה את מכבי פתח תקווה בתוצאה 0:1 משער בדקה ה-88 והנחילה לה הפסד שני בעוד היא עדיין ללא הפסד, והפועל באר שבע וכפר סבא נפרדו בתיקו 0:0.