קורס משכנתא
קורס משכנתאistock

הסתערות של ממש על קורס המשכנתאות המקצועי: לאחר פרסום חלוקת קורס 'משכנתא חכמה', נרשמו מעל 1,000 הורדות ובקשות ללמידת המקצוע.

מדובר על קורס שבימים רגילים נמכר ב-1,700 שקלים, ומוצע לשבועיים בלבד ללא עלות. הקורס, מבית 'משכנתא חכמה', של מומחה המשכנתאות אוהד סטודניה, נחשב לקורס המקצועי בישראל ללימוד מקצועות המשכנתא. "אנחנו נמצאים בתקופה מאתגרת, ויש לא מעט אנשים שנדרשים לקחת משכנתא, ופונים ליועצי משכנתאות", מספר דביר דמרי - מנכ"ל קרתא השקעות.

"אנחנו רוצים לחסוך מהם את ההוצאה הזאת. לכן הצלחנו להגיע להבנות עם חברת 'משכנתא חכמה' לפתוח את הקורס שלהם לצפייה למשך שבעה ימים, ובכך כל מי שמעוניין ללמוד את סודות לקיחת המשכנתא - יכול לעשות זאת ללא עלות נוספת".

"מדובר בקורס המקצועי בישראל ללקיחת משכנתא", מספר דמרי. "זה לא עוד קורס חינמי או משהו שיווקי. זה קורס שנמכר באלפי שקלים בימים רגילים, ועכשיו יש חלון הזדמנויות ללמוד את המקצוע הזה בחינם".

הקורס נועד לאנשים המעוניינים לקחת משכנתא מבנקים, או לכאלו שרוצים ללמוד את התחום על מנת להפוך ליועצי משכנתאות. "התחום הזה מאוד חזק, ויש בו רווחיות גבוהה. גם מי שפוטר מהעבודה ומחפש אפיק הכנסה חדש - יכול תוך זמן קצר ללמוד דרך הקורס הזה את רז המקצוע, ולקבל מכל לקוח סדר גודל של 5-8 אלף שקל בקלות".

אפשרות הצפייה בקורס כאמור, הינה עד לסוף השבוע הזה. לקבלת גישה לקורס לחצו כאן.