הישג לעיריית שדרות: מתן השירות לתושב - מהטובים בישראל

עיריית שדרות זכתה במקום ה-2 בארץ על מתן שירות לתושבים. ראש העיר אלון דוידי: "יחד נמשיך להפוך את שדרות לעיר הטובה בישראל".

בשיתוף עיריית שדרות , כ"ב בחשון תשפ"א

עיר יעילה ומהירה.
עיר יעילה ומהירה.
צילום: דוברות עיריית שדרות

בתום התמודדות עם חברות ענק וגופים ממשלתיים, זכתה עיריית שדרות במקום ה-2 בתחרות "מצוינות בשירות וחוויית לקוח" של המרכז הישראלי לניהול על מתן שירות בשגרת חירום.

העיריי גברה על מאות מועמדים והייתה הרשות המקומית היחידה בארץ שהגיעה לשלב הגמר הסופי.

המי"ל, המרכז הישראלי לניהול, מקיים מזה 17 שנה את תחרות "מצוינות בשירות וחוויית לקוח", התחרות המובילה בארץ לשירות וחוויית לקוח, אליה ניגשים ארגונים מהמובילים במשק הישראלי אשר ביצעו מהלכים לשיפור השירות.

עיריית שדרות ניגשה השנה לתחרות בקטגוריית "השירות במגזר הציבורי", כשהיא מתמודדת מול משרדי ממשלה, גופים ועמותות. העירייה הגישה עבודה מרשימה בנושא מתן שירות לתושבים בשגרת חירום.

לפני מספר חודשים התבשרה העירייה כי עלתה לשלב הגמר עם משרד התחבורה ורשות הטבע והגנים. בשל מגבלות הקורונה, טקס הגמר הועבר בזום ובו התבשרו - ראש העיר, אלון דוידי מחזיק תיק השירות לתושב, אורן נזרי ומנהלת אגף שירות לתושב, הילה אלימלך על הזכייה במקום ה -2.

בין ההערות שכתבו השופטים על השירות של העירייה לתושבים: "מהלך יפה מאוד, ניכר שהכל נעשה מהלב ובמסירות גדולה. משמח לראות רשות מקומית שדואגת ככה לתושביה", "מרגישים את המחויבים ורואים את התוצאות", "נראה שהתושבים מרגישים שיש על מי לסמוך ומרגישים טוב בעירם", "שאפו על האכפתיות מהאזרח".

אלון דוידי
צילום: ראובן קופיצ'ינסקי

 

עם כניסתו של אלון דוידי לתפקיד ראש עיריית שדרות בשנת 2013, הוא הציב את נושא השירות לתושב בראש סדר העדיפויות והבטיח לתושבים שבטווח של מספר שנים יחושו הבדל משמעותי בשירות שהם מקבלים מהעירייה ושלוחותיה.

דוידי היה ראש העיר הראשון שהקים אגף שכל תכליתו היא שירות לתושב. הוא מינה לתפקיד מנהלת האגף את הילה אלימלך, עו"סית בהכשרה שצברה ניסיון רב בעבודתה באגף הרווחה בעירייה. אלימלך הובילה רה-ארגון במוקד העירוני, כאשר בין השאר, גויסו סטודנטים וסטודנטיות לעבודה במוקד 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, גויס לתפקיד מנהל המוקד ירון זוהר, בעל ניסיון בניהול מוקד באשדוד, המוקד עבר למבנה חדיש ומשוכלל, שונה שמו למוקד מידע ושירות לתושב והוכנסו אליו כלל המערכות הטכנולוגיות המתקדמות.

במקביל, בוצעה עבודה רחבת היקף בכלל אגפי ומחלקות העירייה וביחידות הסמך לשיפור השירות שהתושבים מקבלים והסקרים שהעירייה עורכת אחת לתקופה, הראו את השינוי בשביעות רצון התושבים. נציין כי הזמן הממוצע למענה במוקד העירוני הוא 8 שניות בלבד.

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי: "זו גאווה גדולה עבורנו להיות בצמרת הזוכים בתחרות היוקרתית לצד חברות כמו 'הוט', 'מגדל', 'מכבי שירותי בריאות', 'נטפים', 'כלל' ומשרד התחבורה. התושבים שלנו מרגישים מידי יום ביומו את השינוי הגדול שעברנו ונמשיך לעבור, לשפר ולעשות כל העת כדי להיות הטובים ביותר. המרוויחים הגדולים הם תושבי שדרות. אני רוצה להודות לאורן נזרי, הילה אלימלך, עובדי האגף וכלל עובדי העירייה ושלוחותיה על מתן שירות מצוין לתושבים שלנו".