עו"ד אילנה סקר
עו"ד אילנה סקרצילום: דוברות לשכת עורכי הדין

המועצה הארצית של לשכת עורכי הדין אישרה הערב (שלישי) את בחירתה של עו"ד אילנה סקר כנציגתה השנייה של הלשכה בוועדה לבחירת שופטים.

ראש הלשכה עו"ד אבי חימי, הכריז על היבחרה של עו"ד סקר בפני חברי המועצה הארצית.

עו"ד סקר הצטרפה לנציג הלשכה השני בוועדה, יו"ר מחוז צפון, עו"ד מוחמד נעאמנה, שנבחר בחודש יולי השנה, ובכך השלימה הלשכה באופן סופי את מינוי נציגיה לוועדה לבחירת שופטים.

ראש הלשכה הכריז על עו"ד סקר כנציגת הלשכה, וזאת בהתאם לחוק לשכת עורכי הדין לעניין בחירת הנציגים לוועדה לבחירת שופטים, הקובע, כי במקרה שמספר המועמדים זהה למספר הנציגים העומדים לבחירה, יכריז עליהם יושב ראש המועצה הארצית כנציגי הלשכה, בלא צורך בקיום הצבעה.

עו"ד סקר נבחרה לראשונה כנציגת הלשכה בוועדה לבחירת שופטים בינואר 2015, וזו תהיה הקדנציה השלישית שלה ברצף בתפקיד. עו"ד סקר נחשבת לאשת מקצוע מהמעלה הראשונה, הזוכה להערכה מקצועית ואמון רב בפעילותה והתנהלותה, בקרב כל חברי המועצה הארצית.

ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי, מסר: "אני מברך את עו"ד אילנה סקר על המשך שירותה כנציגת הלשכה בוועדה לבחירת שופטים בקדנציה נוספת. אילנה הוכיחה בכל שנות פעילותה הוגנות, יושר מקצועי, רצינות ועומק, וקנתה לה שם של אשת מקצוע בקרב כל חברי הוועדה לבחירת שופטים בעבר ובהווה. אני מאחל לה הצלחה בהמשך תפקידה וסמוך ובטוח שתמשיך לייצג את הלשכה נאמנה, ותוביל לבחירת המועמדים הראויים ביותר לכס השיפוט, תוך המשך חיזוק אמון הציבור במערכת המשפט".