אהוד סטודניה
אהוד סטודניהצילום: יח"צ

קרתא השקעות בשיתוף עם מומחה המשכנתאות אהוד סטודניה ממשיכים עד לסוף השבוע הנוכחי לאפשר גישה לקורס המקצועי ללימוד משכנתאות - בחינם. הקורס נפתח לצפייה ללא עלות, עד למוצ"ש הקרוב

אהוד סטודניה, יזם נדל"ן עסק בשנים האחרונות באופן עמוק ויסודי בתחום המשכנתאות. הוא הקים את אבני דרך משכנתאות כמנכ"ל-שותף וניהל אותה כחמש שנים וגם כיום, כשהוא נמצא בתחום היזמות, הרצון שלו הוא לסייע לישראלים להגיע אל הדירה או הבית המיוחלים.

סטודניה, יחד עם חברת קרתא השקעות יצרו ביחד את הקורס, שהופך רלוונטי בימים אלה יותר מתמיד משום שמחזור המשכנתאות הוא אטרקטיבי במיוחד.

"הריביות נכון להיום ולאורך כל השנה האחרונה נמצאות ממש 'על הרצפה'. זו הזדמנות פז למחזר את המשכנתא הקיימת עבור רבים", מסביר אהוד סטודניה.

לדבריו, "כל מי שיש לו משכנתא כיום, חייב לבדוק האם כדאי עבורו למחזר את המשכנתא. כל יועץ משכנתאות יערוך את הבדיקה בחינם כי זה האינטרס שלו. אפשר גם להיכנס לקורס הדיגיטלי שיצרנו ולבדוק עם מחשבון המשכנתא האם יש לך אפשרות למחזר ולחסוך".

"צריך להבין שכל מי שלקח משכנתא בשלוש או ארבע השנים האחרונות צריך ויכול למחזר את המשכנתא. לפני חמש ושש שנים היתה תקופה שהריביות היו נמוכות מאוד כמעט כמו היום, אבל אחר כך הריבית עלתה".

סטודניה מדבר על היתרונות המרכזיים של המהלך. "מחזור המשכנתא יכול לקצר גם את שנות ההחזר וגם לחסוך מהסכום הכולל שמחזירים ומדובר במשכנתאות ממוצעות על סכומים שמגיעים לכדי מאה אלף שקלים ויותר".

הוא גם מציין כי "יש מחזור משכנתא פנימי ויש חיצוני. הדבר הראשון שאדם צריך לעשות, הוא פשוט להתקשר לבנק ולומר לו שהוא מעוניין במחזור. הבנקים, שערים למציאות, מעדיפים שתמחזר אצלם ושלא תעבור לבנק אחר. הם ישר יציעו לך משכנתא טובה יותר מזו שאתה מחזיק בה כיום. אני לא אומר שזו ההצעה הכי טובה שתקבל בשוק, אבל זה יחסוך כסף. אם תצפה בקורס ותעבוד בצורה מושכלת, החיסכון יהיה גדול עוד יותר".

דביר דמרי, מנכ"ל קרתא השקעות, ממליץ לנצל את ההזדמנות ולהיכנס לקורס הדיגיטלי שיצר: "אין סיבה שאדם לא ייקח את הקורס הדיגיטלי. הוא יכול ללמוד אותו בזמנו הפנוי, להבין הכל, להגיש בקשה ולהתקדם עם המשכנתא. הקורס מספק את כל הידע הנדרש כדי לקחת את המשכנתא בצורה האופטימלית שתגרום לכם להרוויח".

כאמור, הקורס – שעלותו בימים רגילים הינה 1700 ₪, נפתחת לגישה בחינם עד למוצ"ש הקרוב. לקבלת גישה לקורס לחצו כאן.