בנט ונתניהו
בנט ונתניהוPhoto by Yonatan Sindel/Flash90

סקר חדש שערכה חברת דיירקט פולס מעלה כי לו הבחירות היו מתקיימות כיום הייתה מפלגת הליכוד זוכה ב-30 מנדטים וימינה ב-20.

מפלגת יש עתיד מקבלת על פי הנתונים 18 מנדטים והרשימה המשותפת 13.

כחול לבן יורדת לאזור החד ספרתי וזוכה ב-9 מושבים, מספר זהה למנדטים של ישראל ביתנו.

ש"ס מקבלת בסקר 8 מנדטים, יהדות התורה גם כן 8 ומרצ 5.

מפלגות דרך ארץ, העבודה, עוצמה יהודית, גשר והבית היהודי אינן עוברות, על פי הנתונים, את אחוז החסימה.

גוש הימין משיג רוב של 66 מושבים בכנסת מול גוש השמאל בשילוב ישראל ביתנו שעומד על 54.

בנט: "שיטת 'האקורדיון' של נתניהו מרסקת את העסקים בישראל"ערוץ כנסת

אתמול תקף יו"ר ימינה תקף בנאום במליאת הכנסת את ראש הממשלה בנימין נתניהו והאופן שבו הוא מוביל את ההתמודדות עם מגיפת הקורונה.

"ראש הממשלה נתניהו עמד פה קודם ותאר בגאווה גדולה את שיטת האקורדיון לניהול המגפה", ציטט בנט, "הוא אמר: 'אנחנו פותחים קצת, נותנים לעסקים לעלות ואז גם התחלואה עולה, סוגרים - התחלואה יורדת'".

לדבריו, "זו השיטה המדהימה של רה"מ נתניהו. 'אקורדיון'. הוא לא מבין שבתווך יש עסקים שהוא מוחץ אותם שוב ושוב. רק מי שלא ניהל עסק מימיו יכול להמציא שיטה מטופשת, אכזרית ולא חכמה כמו 'האקורדיון'".

"איך מסעדה אמורה להתנהל? לקנות או לא לקנות בשר? כי אולי עוד מעט יסגרו שוב ואי אפשר לשמור בשר לאורך זמן. איך מלון אמור להתנהל? אתם יודעים כמה זמן לוקח לפתוח מלון מחדש?
רק מי שלא ניהל מאזן רווח / הפסד מימיו יכול לדבר בגאווה על 'האקורדיון'", הוסיף.

בנט הוסיף ותקף, "תספרו על 'האקורדיון' לקרן שמש, ספורטאית נכה בעלת מכון פילאטיס. זה החמצן שלהם. זה התפילה שלהם. היא מתחננת: 'דברו איתנו'. הם באו אליי השבוע ואמרו: 'אנחנו מתחננים לאמן בחוץ'. לא, הממשלה אומרת להם שמותר להתאמן בחוץ בעשרה אנשים אבל אסור לקבל שקל על זה".

"מה זו המדיניות הזו? מה זו אטימות הלב הזאת?", זעק בנט, "אנחנו 10 חודשים בתוך הקורונה. לא היה לכם זמן לשמוע אותם ולדבר איתם? אסור לבנאדם להתפרנס? אלו גזירות שהציבור לא יכול לעמוד בהם".

"אז אדוני ראש הממשלה. לא אקורדיון - ניהול! תפסיקו אתה וגנץ עם משיכות החבל. תעבירו כבר תקציב! למה משלמים לכם? בשביל פוליטיקה? בשביל טפיחות עצמאיות על השכם? האקורדיון הזה משמיד את ישראל. תתעוררו", חתם.