ח"כ אביגדור ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו, שוחח הערב (רביעי)עם אריה אלדד ובן כספית נוכח התנהלותה של הממשלה במהלך תקופת הקורונה. לדבריו, הסיבה שנתניהו דרש למנוע מהציבור לקבל את הפרוטוקולים של ישיבות קבינט קורונה למשך 30 שנה היא בגלל שהוא יודע שיש מחדל מתמשך, "לא סתם הוא סגר את הפרוטוקולים, יש משהו שרה"מ מנסה להסתיר". ליברמן ביקש להדגיש כי לנתניהו אין קווים אדומים.

בהמשך סיפר כי כל ההחלטות של הממשלה הן פוליטיות, והדגיש כי לדבריו האכיפה היא סלקטיבית ובררנית: "אם תגיע לשכונת מאה שערים תראה שהכל פתוח ושוקק חיים בחגיגה אחת גדולה. אתה רואה על הר הבית 12 אלף פעילים איסלמים קיצוניים מוחים על דבריו של הנשיא הצרפתי ואף אחד לא מתקרב. המדינה לא תקועה - מישהו תוקע אותה".

נושא נוסף שמטריד את מנוחתו של ליברמן הוא המצב במערכת הביטחון, והוא לא שכח לשתף אותנו במינוי של הרמטכ"ל אביב כוכבי, ואמר: "בתהליך מינוי הרמטכ"ל התקשר אליי נתניהו בצעקות וצרחות, ואני כבר יודע שכאשר הוא צורח, שרה עומדת לידו ולכן, הוא צריך להוכיח", אמר, "אנחנו לפני מינויים של ראש אמ"ן, ראש שב"כ וראש מוסד, ואני רואה מה קורה עם מינוי מפכ"ל וראש שב"ס".