לוגו הליגה
לוגו הליגהצילום: מנהלת הליגה

הכדורסל הישראלי על המפה. בעוד שבוע תירשם היסטוריה ישראלית גדולה בליגת הכדורסל הטובה בעולם, ליגת ה-NBA, כאשר דני אבדיה, שחקנה של מכבי ת"א לאחרונה ייבחר בדראפט ה-NBA היוקרתי באחד מהמקומות הראשונים.

רגע לפני שנדע מי תבחר באבדיה ובאיזה מקום ייבחר, נרשמה היסטוריה ישראלית גדולה נוספת בארה"ב. היה זה כאשר רשת Family Broadcasting Corporation רכשה את הזכויות הבלעדיות בארה"ב לשידור משחקי ליגת ווינר סל בכבלים ובסטרימינג.

על פי ההסכם בין החברה למנהלת ליגת העל בכדורסל, הרשת תשדר שניים ממשחקי הכדורסל הישראליים בכל שבוע בערוצי הכבלים והלווין שלה.

הערוץ בו ישודרו המשחקים, ערוץ FETV מגיע לכ-60 מיליון בתי אב בארה"ב, כמו גם ערוץ WHT בו ישודרו גם כן המשחקים, שזמין לצפייה למיליוני בתים בארה"ב דרך חברת DirecTV ובשירותי הסטרימינג השונים.

"אנו נרגשים לחבור לליגת הכדורסל בישראל ולהביא אותה באופן בלעדי לשירותי הטלוויזיה והסטרימינג בארה"ב", אמר מנכ"ל FBC, מר דרו סאמרול, "ליגת הכדורסל בישראל היא אחת הליגות המקצועניות הכי תחרותיות בעולם והצופים האמריקאים ייהנו מאוד מהאיכות שלה".

"אנחנו נרגשים מאוד להיכנס לשיתוף הפעולה הזה עם FBC", אמר יו"ר המנהלת שמואל פרנקל, "אנחנו מצפים לשותפות מספקת ופורה איתם. אנחנו שמחים מאוד שהכדורסל הישראלי ישודר בארצות הברית ויקבל חשיפה אדירה. זה עוד חלק חשוב בהתקדמות של הליגה בשנים האחרונות".