פינדרוס בשערי צדק
פינדרוס בשערי צדקצילום: דוברות שערי צדק

מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק פרופ' עופר מרין אירח את יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ הרב יצחק פינדרוס לסיור במרכז הרפואי ובמערך הטיפול בחולי הקורונה.

בסיור הוצגה בפני ח"כ פינדרוס מחלקת הקורונה החדשה שהקמתה מושלמת בימים אלו במקום בו פעל חדר האוכל של העובדים. בשבוע הבא תיפתח המחלקה שעומדת בסטנדרטים גבוהים ביותר, ואליה יעברו כל חולי הקורונה המאושפזים בשערי צדק.

כמו כן, במהלך הביקור דנו פרופ' מרין וח"כ פינדרוס בצורך הדחוף לתקן את אי השיוויון החמור בתקצוב הממשלתי המועבר לבתי החולים ולהשוות את התקצוב של בתי החולים העצמאיים ציבוריים לתקצוב שמקבלים בתי החולים הממשלתיים.

פרופ' עופר מרין ציין, "שערי צדק נמצא מהיום הראשון בחזית המאבק בקורונה בישראל עם הצלחות רבות בטיפול, במחקר ובידע מקצועי ורפואי. אנו מודים לח"כ פינדרוס על הביקור החשוב ועל הסיוע והתמיכה בשערי צדק בקבלת תמיכה ותקצוב מהממשלה".

יו''ר סיעת יהדות התורה חה''כ יצחק פינדרוס, מסר, "כירושלמי שחי את בית החולים כל השנים, תמיד נפעם מחדש מהיחס האישי והעבודה המסורה של עובדי בית החולים. בפרט כעת, שההנהלה, הרופאים, האחים והאחיות ויתר הצוותים בבית החולים, עושים ימים כלילות במסירות נפש, על מנת למגר את הקורונה".

הצוותים של בית החולים ניצבים בחוד החנית של המאבק המתמשך למיגור המגיפה, תוך סיכון עצמי, וכולנו צריכים להוקיר להם ולבני משפחתם תודה על כך.

במהלך הסיור נחשפתי לעוול המתמשך של חלוקת משאבי המדינה הלא פרופורציונלית בין בתי החולים הממשלתיים לפרטיים. במאבק בקורונה אין הבדל. כל בתי החולים עומדים בחזית אחת ונעשה הכל על מנת לתקן את העוול, כי חייבת להיות השוואה".