מהי הנוסחא לירידה במשקל שעובדת לכל כך הרבה אנשים?

ב'שביל החדש' זיהו את גורמי השמנה שמהווים את מרבית הסיבות לעודף המשקל ומצאו שיטה בת שלושה שלבים לפתרון עודף המשקל

בשיתוף 'השביל החדש' , כ"ט בחשון תשפ"א

השביל החדש
השביל החדש
istock

נוסחה ללא רעב, ללא חשקים ובלי משמעת מיוחדת, והכי חשוב – איך הם גם שומרים את התוצאה.

"לאורך כל השנים עברו דרך הידיים שלנו מאות אנשים אותם ליווינו אחד על אחד בדרך להסרת המשקל הלא רצוי. תמיד ריתקה אותנו השאלה למה יש כאלו שמצליחים ואחרים לא. אחרי שבחנו את השאלה הזו לעומק גילינו שההבדל בין אלה שהצליחו לאלה שלא הצליחו היה פשוט".

האנשים שהצליחו להוריד במשקל ושמרו על התוצאה עשו את השינוי בגורם לעודף המשקל ולא בעודף המשקל עצמו.

עובדה בדוקה היא של-99.9% מהאנשים שהם בעודף משקל יש התנהלות תזונתית לא נכונה - "לכל תוצאה יש גורם". למעשה עודף המשקל או קושי בניהול משקל תקין הוא תוצאה של אותה התנהלות לא נכונה שחוזרת על עצמה והפכה להרגל.

לנוסחה המלאה של "השביל החדש" לחצו כאן

בשביל החדש זיהו 12 ״גורמי השמנה״ שהם בעצם 12 סוגי כשלים בהתנהלות התזונתית שהם מהווים כ-99.9% מהסיבות לעודף המשקל

לאדם שיש קושי לנהל משקל יש כשלים (אחד או יותר) בהתנהלות התזונתית חלקם לא יודעים לזהות שאלו הם גורמי ההשמנה שלהם ומחפשים פתרונות בדיאטות קסם שרק פוגעות במטבוליזם ומחמירות את הבעיה. חלקם (הקטן) מזהים (ולא תמיד את כל הכשלים) אבל ממש לא יודעים איך להשתלט עליהם מה שגורם להם לתסכול מתמשך.

כל עוד לא פותרים את הכשלים ויוצרים במקומם הרגל התנהלות חדש ונוח, שום דיאטה לא יכולה לעזור וגם לא כוח רצון ולא דיקור, לא מדרסים, מדבקות או גלולת פלא – למעשה כל פתרון שינסה לפתור את עודף המשקל בלי לטפל ב״גורם ההשמנה״ רק יגרום לתסכול נוסף.

רק ״שביל״ התנהלותי חדש מייצר תוצאה שנשמרת!

לאדם שיש קושי לנהל משקל יש כשלים (אחד או יותר) בהתנהלות התזונתית חלקם לא יודעים לזהות שאלו הם גורמי ההשמנה שלהם ומחפשים פתרונות בדיאטות קסם שרק פוגעות במטבוליזם ומחמירות את הבעיה. חלקם (הקטן) מזהים (ולא תמיד את כל הכשלים) אבל ממש לא יודעים איך להשתלט עליהם מה שגורם להם לתסכול מתמשך.

כל עוד לא פותרים את הכשלים ויוצרים במקומם הרגל התנהלות חדש ונוח, שום דיאטה לא יכולה לעזור וגם לא כוח רצון ולא דיקור, לא מדרסים, מדבקות או גלולת פלא – למעשה כל פתרון שינסה לפתור את עודף המשקל בלי לטפל ב״גורם ההשמנה״ רק יגרום לתסכול נוסף.

רק ״שביל״ התנהלותי חדש מייצר תוצאה שנשמרת!

זו הסיבה שאנשים שכל הזמן עושים דיאטות רק עולים ועולים במשקל.

שימו לב ״גורם ההשמנה״ של מישהו אחד שונה מגורם ההשמנה של מישהו אחר לכן הפתרון לא יכול להיות אותו פתרון לכולם.

לכן בניית ״שביל התנהלותי״ חדש אפשרי רק בעבודה אישית שבה קודם כל זיהינו את הגורמים של אותו אדם (מתוך 12 גורמי ההשמנה)

ובתהליך נכון ומובנה שבו מחליפים את ההתנהלות הלא נכונה להתנהלות חדשה מייצרים את ה״שביל״ החדש למשקל נכון בלי לחיות בדיאטות ובלי רגשי אשמה בלתי פוסקים.

אז אם כבר ניסיתם לרדת במשקל ולא הצלחתם או שהצלחתם לרדת אבל לא לשמור על המשקל הרצוי לאורך זמן חשוב שתדעו שזה לא באשמתכם.

לנוסחה המלאה של השביל החדש לחצו כאן

לחברות הדיאטה אין אינטרס להציע פתרון שעובד לאורך זמן. הן מוכרות לנו פלסטרים ומנסות לכפות פתרון אחד על כולם.

כאילו ששיטה אחת או דרך אחת מתאימה לכולם. כל רופא יודע שאפילו במקרים ששני אנשים חולים באותה מחלה אותו טיפול לא יתאים לשניהם. כל אחד יגיב בצורה שונה ולכן צריך להתאים את הטיפול לכל אחד ואחד.

וזו בדיוק הסיבה ששיטת 3 השלבים של השביל החדש להסרת המשקל העודף לתמיד עובדת. אנחנו לוקחים איתנו ביד רק אנשים הרציניים לגבי שינוי בחיים שלהם ועוזרים להם לפתוח דף חדש.

איך עובדת שיטת שלושת השלבים של השביל החדש להסרת המשקל לתמיד?

שלב 1

בשלב הראשון עורכים אבחון של המצב הקיים:
בדיקה של אחוזי השומן והמשקל כמו גם בחינה מעמיקה של הכשלים שמחבלים במאמצים שלכם לרדת במשקל. כך נדע בדיוק מה הם הצעדים שצריך לעשות כדי להעלות אתכם על הנתיב המהיר להרזיה.

שלב 2

בשלב השני נבנה שביל חדש להתנהלות תזונתית נכונה. עודף משקל הוא תוצאה של הרגלי תזונה גרועים. לכן המטרה בשלב הזה היא לבנות יחד איתכם את ה'שביל' החדש. דרך התנהלות קבועה לירידה ושמירה על המשקל לאורך זמן. לא נתרכז במה לא לאכול אלא נדאג בצורה פרקטית לאכול את מה שצריך ואז, כאשר התזונה מאוזנת, אין חשקים והגוף לא במגננה ולכן הירידה במשקל היא בלי רעב, בלי חשקים ובלי לסבול.

זו לא דיאטת כאסח שגורמת לירידה במסת השריר. איבוד מסת השריר יוצר לנו מראה מדולל והגוף ישרוף פחות קלוריות במהלך היום. כשמאבדים מסת שריר המשקל חוזר מהר והירידה הבאה תהיה הרבה יותר קשה. לעומת זאת בשיטת שלושת השלבים של השביל החדש אנו יוצרים שינוי אמיתי ומעמיק בדרך שבה אנחנו מתנהלים יום יום כך שאנחנו נרד באחוזי השומן ולא במסת השריר.

שלב 3

השלב השלישי השלב שבו שומרים עליכם וגם עובדים יחד איתכם כדי לשפר ולהאיץ את התהליך. לאורך תקופה של 4 חודשים אתם נפגשים בכל שבוע יחד עם המדריך בודקים יחד איתכם על בסיס יומיומי מה עובד ומה לא. רואים היכן החוזקות ואיך מחזקים אותם. רואים היכן החולשות ואיך אפשר לעקוף אותם.