נתניהו: הובלנו את תקצוב מוסדות הציונות הדתיתועידת החינוך ה-2 של מרכז ישיבות בנ"ע ומקור ראשון

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא הבוקר (שני) דברים בפתח ועידת החינוך הלאומית ה-2 של מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא ומקור ראשון.

בדבריו התייחס נתניהו להחלטת התקצוב של מוסדות החינוך בציונות הדתית שאושרה סופית בשבוע שעבר, הצדיע לאנשי החינוך ובירך את יו"ר מרכז ישיבות בני עקיבא הרב חיים דרוקמן בהגיעו לגיל 88.

"אני מברך את מרכז ישיבות בני עקיבא ואת העיתון מקור ראשון לרגל ועידת החינוך הלאומית. החינוך הוא נשמת אפינו בכל עת וגם בזמן מגפת הקורונה, לכן אני גאה על כך שהובלנו בשבוע שעבר את תקצוב מוסדות החינוך של הציונות הדתית", ציין.

"הוספנו לזה כמובן את תקצוב פעולות השירות הלאומי, תנועות נוער ומכינות קדם צבאיות, אבל החדשות האמיתיות שזה לא סקטוריאלי, אנחנו לא זקוקים למפלגה כזאת או מפלגה אחרת שתלחץ עלינו, אנחנו מאמינים בזה כחלק מהמורשת של כל עם ישראל", הוסיף נתניהו.

ראש הממשלה הדגיש, "אני מחזק את המורות והמורים, המחנכות והמחנכים שממשיכים ללמד את דור העתיד שלנו למרות כל הקשיים. הצוותים הרפואיים שלנו נלחמים בחזית הבריאות, ואתם נלחמים בחזית החינוך ואתם עושים עבודה מצוינת. אני מצדיע לכם".

"ומכאן אני מבקש לשלוח ברכת מזל טוב ובריאות טובה לידידי הרב חיים דרוקמן, ראש רשת בני עקיבא, בהגיעו רק לאחרונה לגיל 88. אני מאחל לרב דרוקמן המשך עשייה ברוכה למען עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל. בהצלחה לכולכם", חתם.