אילוסטרציה
אילוסטרציהצילום: ISTOCK

היום בערב מתוכננת החתונה של החתן יהודה מלכה, שהתייתם מאביו לפני כחודש ימים ויינשא בשעה טובה לבחירת ליבו.

החתונה מגיעה לאחר חודש של כאב, של אובדן, של תחושת יתמות קשה.

החתונה הייתה אמורה להתקיים לפני קצת פחות מחודש, אבל אז, ארבעים ושמונה שעות לפני מועד החתונה, אביו של החתן, הגאון רבי אליהו מלכה זצ''ל הסתלק בפתאומיות לבית עולמו. ההלם היה כבד.

הילד בכור להוריו, כבר חודשים שהוא מתכונן ליום החתונה, יום שמחת ליבו, הוא עשה הכל בשביל להגיע ליום החתונה מוכן, הן נפשית והן פיזית, הוא היה מרוגש עד לשד עצמותיו, חיכה לרגע הזה שאביו יאחז בידו ויוביל אותו אל תחת הבד הלבן, אל תוך חופתו.

הם חייבים את העזרה שלנו>>>>

שעות ספורות קודם מועד החתונה אביו הנערץ הלך לבית עולמו, מותיר את המשפחה כאובה ואבלה, מותיר את בנו בכורו, יממה לפני חתונתו באבל כבד שלא ניתן לתאר, הדמעות שזלגו מעיניו מיום הפטירה יכולים למלאות דליים שלמים. פשוט ככה.

בחלום הכי גרוע שלו הוא לא דמיין שבמקום שאביו יוביל אותו לחופה לקול צלילי מוזיקת רגש, הוא יוביל את אביו אל קברו, לקול זעקות השבר והנהי של משפחתו. באף חלום הוא לא דמיין כך את יום חתונתו, גם בחלום הכי שחור.

אבא הובל למנוחות, והוא חתן יום לפני חתונתו ביכה את לכתו של אביו הנערץ. במקום לחגוג שבע ברכות הוא יישב 'שבעה' יחד עם בני משפחתו. במקום סעודת חתונה הם אכלו סעודת אבלים, פשוט שובר וקורע לב. אין מילה אחרת לתאר את האובדן.

הם חייבים את העזרה שלנו>>>>

הערב, חודש לאחר הפטירה הפתאומית, יהודה עתיד להינשא בשעה טובה ומוצלחת. ביום ה'שלושים' לאביו הוא ינשא לבחירת ליבו, אבא לא יהיה שם, אבל רוחו של אבא תרחף מעל החופה. הוא לא יזכה שאבא יוביל אותו לחופה, לא יזכה לברכה של אבא ביום חופתו.

אבל מלבד זאת, אין למשפחה מאומה, אין להם כיצד לחתן את הבן, האלמנה הטרייה שבורה ורצוצה, אין לה כיצד לעזור לבנה מחמד ליבה, פשוט אין, בעלה הלך לעולם שכולו טוב מותיר כאן בארץ החיים אותה עם חובות כבדים, זעקתה עולה השמימה, היא זועקת לעזרה בוכה לישועה. כעת זה הזמן שלנו לעזור לאלמנה, להכניס חתן יתום אל חופתו, הזדמנות , להיות חלק בהקמת ביתו של היתום.

ההזמנה לחתונה
ההזמנה לחתונהיח"צ