האינטרנט במטוסי אל על יצא לחל"ת

שירות ה-WIFI הוקפא והנוסעים מופתעים לגלות זאת לאחר ההמראה. "לפחות היו מודיעים על זה לפני שהזמנתי את הכרטיס".

עדו בן פורת - ערוץ 7 , כ"ט בחשון תשפ"א

אל על
אל על
צילום: ISTOCK

נוסעים שטסו בשבועות האחרונים עם חברת התעופה "אל על" מדווחים על הקפאת שירות ה-WIFI בטיסה שהושק בקול תרועה רמה ביולי 2018.

רועי, נוסע שהמריא בשבוע שעבר בטיסה מישראל לנמל התעופה JFK, סיפר לערוץ 7 כי בחר לטוס עם חברת אל על בין היתר בשל שירותי האינטרנט שהיא מעניקה, והופתע לגלות שהמערכת הושבתה.

"קצת אחרי ההמראה שאלתי את הדיילת מתי יהיה WIFI זמין, והיא אמרה ששירות האינטרנט בטיסה הופסק מאז משבר הקורונה ועדיין לא יודעים מתי יחזור השירות'', תיאר רועי. "לפחות אל על היו מודיעים על זה לפני הטיסה, הייתי נערך אחרת''.

כאמור, שירות האינטרנט במטוסי אל על הושק בחודש יולי 2018, במטרה לאפשר לנוסעים גלישה באתרים ובאפליקציות, שליחת הודעות מיידיות ב-WhatsApp, גישה לדואר אלקטרוני ועוד.

עד להקפאת השירות בחודשים האחרונים, ה-WIFI היה זמין בטיסות אל אירופה וצפון אמריקה בכל מטוסי צי 787 (דרימליינר), 737-900, ובחלק ממטוסי צי 737-800.​

בחברת אל על בחרו שלא להגיב