השחקן ההוליוודי אלק בולדווין, המגלם את הנשיא טראמפ בתוכנית הפופולרית "סאטרדיי נייט לייב", פירסם ציוץ בטוויטר שלו בו הוא מציע לקבור את הנשיא טראמפ בבית קברות נאצי ואף להניח צלב קרס על קברו.

"קברו את טראמפ בבית קברות נאצי והניחו צלב קרס על קברו. רוב האמריקנים בחרו נכון", צייץ בולדווין.

הוא גם כינה את הנשיא טראמפ "מטורף".

דבריו של בולדווין הגיעו לאחר שהנשיא טראמפ סירב להודות בהפסדו בבחירות וטען לזיופים לטובת ביידן, ולאחר שהנשיא העלה לחשבון הטוויטר שלו סרטוני וידאו מצעדת התמיכה ההמונית שהתקיימה בוושינגטון ביום ראשון האחרון.

בולדווין בן ה-62 נחשב למבקר חריף במיוחד של טראמפ ולאורך שנות כהונתו של הנשיא לא חסך במילים קשות נגדו ונגד מצביעיו.

הציוץ האחרון גם לא היתה הפעם הראשונה בה גייס בולדווין את השואה על מנת להשוות את כהונתו של טראמפ לזו של אדולף היטלר בגרמניה הנאצית.

בציוץ קודם הוא כתב כי "לפעמים אתה תוהה איך היטלר השתלט פעם על מדינה נהדרת. לאלו מכם הצעירים מדי על מנת לזכור את המלחמה או את תוצאותיה, פשוט צפו כיצד מתנהג הסנאט שבשליטת המפלגה הרפובליקנית, ותתחילו להבין את זה".

גם הכינוי "מטורף" שהדביק לנשיא לא היתה הפעם הראשונה בה הוא השתמש במילים חריפות במיוחד על מנת לתאר את הנשיא טראמפ ואת בוחריו. בחודש אפריל השנה טען בולדווין כי בוחריו של טראמפ סובלים מהפרעות נפשיות. "טראמפ ביקש וכמעט השיג שליטה בממשלה הפדרלית ללא תחרות מצד נשיאים אחרים. הוא פיטר מספר עצום של אנשי מקצוע ממלכתיים. אם אתה מצביע שוב לטראמפ אתה חולה נפש", צייץ בולדווין.