במסגרת הרפורמה במח"ש, חנך הבוקר (שלישי) שר המשפטים אבי ניסנקורן את מוקד 2906*, מרכז פניות הציבור החדש של המחלקה לחקירות שוטרים.
המוקד מאויש באמצעות תקנים חדשים שהוקצו למח״ש במסגרת הרפורמה, והוא יספק מענה אנושי ואישי לאזרחים המבקשים להגיש תלונה או לבדוק סטטוס פנייה.
יחד עם השר ניסנקורן הגיעו לסיור במוקד החדש ממלאת מקום מנכ"לית משרד המשפטים סיגל יעקובי, ראש מח"ש קרן בר מנחם וסמנכ"לית השירות במשרד המשפטים קרן רבי.
שר המשפטים ניסנקורן הביע שביעות רצון: "לאחר שהוצאנו לדרך את נוהל העבודה החדש שיקצר משמעותית לוחות זמנים לטיפול בתלונות ורגע לפני השלמת תהליך האזרוח של מערך החקירות במח״ש, אנחנו מתקדמים היום צעד נוסף וחשוב עם פתיחת מוקד השירות החדש".
"כדי להבטיח שהציבור יקבל את השירות הטוב ביותר, עלינו להמשיך לייעל ולשפר את מערכות אכיפת החוק ולהנגיש אותן לכל אזרח. מוקד פניות הציבור החדש חיוני להשגת המטרה הזו במח"ש", הוסיף.
ראש מח"ש עו"ד קרן בר מנחם אמרה, "אני מודה לשר המשפטים אבי ניסנקורן על כך שראה כחלק מהרפורמה, חשיבות רבה בהקמת מוקד טלפוני חדש למח"ש, והקצה לכך את המשאבים המתאימים. אני בטוחה שהמוקד הטלפוני יסייע למח"ש להעניק שירות איכותי ויעיל יותר לציבור. זוהי חובתנו לספק שירות לציבור לצד הטיפול המקצועי והמסור בכל התיקים המגיעים לטיפולה של המחלקה".