יאיר נתניהו
יאיר נתניהוצילום: Gili Yaari/Flash90

התבטאות יוצאת דופן של יאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה כלפי הימין הישראלי.

"היום הזה גרם לי להבין משהו מאוד קשה. גם אם לימין יהיו 90 מנדטים, ולשמאל 5 מנדטים, הם ישלטו בנו וירדו בנו ללא מיצרים", כתב נתניהו הבן בטוויטר.

"לנו יש תודעה של עבדים, ולהם של אדונים. בפרפרזה לתנך, אנחנו צריכים לחכות שיתחלף דור העבדים הזקן בדור חדש וצעיר 'שלא ידע את מצרים'", הוסיף.

עיתונאי חדשות 12, יאיר שרקי, ענה לנתניהו. "אולי באמת צריך לחכות שיתחלף הדור הרעיל והמביש עם תודעת 'אדונים' מדומיינת ויהירה שצמח בשולי הימין. דור שאין לו מייצג מדויק יותר מהפרחח גס הרוח, שכבר כמה שעות עסוק בלהצדיק מתקפה על משפחה שכולה, במקום להתבייש להתנצל ולגנות. בלי 'אבל' ובלי 'בלי קשר' ובלי 'הם התחילו'. בושה".

יאיר נתניהו תקף אותו, "אתה חתיכת אפס מאופס שפוט של אדונך אבי ויס השטן ותמכור את אמא שלך בשביל ליטוף ממנו ואמנון אברמוביץ".

נתניהו הבן התייחס בציוץ הזה ובאחרים במהלך היום לביקורת מימין על ההפגנה שהתקיימה מול בית משפחת פרקש, שבנם תום, נפל בהתרסקות מסוקו בקרב בגבול הצפון במלחמת לבנון השנייה.

המפגינים עמדו מול בית המשפחה השכולה בקיסריה ואמרו לבני הבית: "משפחת פרקש, זה שאיבדתם בן לא מקנה לכם את הזכות... אנחנו פה נהיה כל עוד תארחו את האנרכיסטים על הגג של הבית שלכם. לא ניתן לכם פה את חופש הביטוי שהתרגלתם".

''אותה משפחת פרקש מארחת כל שבוע בביתה את האנשים הכי קיצונים ומטורללים של הדגלים השחורים שצועקים ברמקול קללות נוראיות לבנימין נתניהו שהוא 'אח שכול'. זה בסדר כמובן נכון?'', טען מוקדם יותר יאיר נתניהו.