סיעת התעוררת ותנועת הריבונות בשכונת עטרותדוברות

יו"ר סיעת "התעוררות" בירושלים, עופר ברקוביץ', חבר המועצה אלעד מלכא, יהודית קצובר ונדיה מטר מתנועת הריבונות סיירו היום (חמישי) באזור עטרות בירושלים.

"יש פה אפשרות לבנות עשרת אלפים יחידות דיור, להקטין את העומסים בתוך העיר, לייצר שטחים משלימים להתחדשות עירונית ולמנוע פגיעה בריאות ירוקות", אמר ברקוביץ' בסיור היום.

"נמשיך לפעול מול ראש הממשלה שהעלה את הנושא אחרי הפניה שלנו מול מזכיר המדינה האמריקאי, ונמשיך לפעול ולקדם אותו כדי לבנות תעסוקה ודיור בעתודת הקרקע האסטרטגית הזו", הוסיף.

חבר מועצת העיר מטעם "התעוררות", אלעד מלכא, אמר: "אנחנו נמצאים במה שצריך להיות הקצה הצפוני של ירושלים. כל מיני תירוצים על זה שמבחינה ביטחונית אי אפשר להיות כאן הם כניעה לחוסר המשילות של מדינת ישראל במזרח ירושלים ובצפון ירושלים. אני שמח מאוד ומודה לתנועת הריבונות שבאה לדרוש ריבונות על כל שטחה של ירושלים בצורה הברורה ביותר, בשירותים ובאכיפת חוק ובבנייה חדשה לרווחת כל התושבים".

יהודית קצובר אמרה: "אנחנו שמחות מאוד להיות כאן בטרמינל עטרות, על השטח הנרחב שמזמין בנייה והרחבה של ירושלים ושליטה ברוב יהודי בירושלים. תודה לאנשי התעוררות שהזמינו אותנו וקיבלנו הסבר מפורט. כרגיל אנחנו עובדות עם כל הסיעות גם במועצה וכמובן גם בכנסת. אנחנו נשמח מאוד לעזור כאו ולקדם את המקום, להביא את נוער ריבונות ואת אנשי ריבונות שפועלים ולהיות פעילים באופן רציף אם זה יתאפשר מבחינה ביטחונית בוודאי וככה לקדם את הנושא של שכונת עטרות שנראה לנו חיוני"