מפות
מפותצילום: איסטוק

הרשת החברתית סוערת בעקבות צילום מסך שלטענת פעילי המחאה נגד נתניהו מסגיר את מי שעומד מאחורי ההפגנה מול ביתה של משפחת פרקש השכולה בקיסריה.

עו"ד גונן בן יצחק, מפעילי "קריים מיניסטר", פרסם בחשבון הטוויטר שלו צילום מסך מקבוצה של פעילי ימין.

בצילום נראית הודעה ששלחה הפעילה למען רה"מ אורלי לב, ובה צילום אווירי מאפליקציית "גוגל מפות" שעליו מסומן בין היתר בית משפחת פרקש בעיגול אדום.

לצד זאת כתבה לב "כל מי שמגיע איתנו לקיסריה היום זאת המפה. הבית האדום זה משפחת פרקש. להחנות כמה שיותר קרוב". גוגל מסמנת באופן אוטומטי גם את מיקומו של המשתמש שיצר את צילום המסך, ונראה כי בצילום הסימון הוא בבית משפחת נתניהו בקיסריה.

יאיר נתניהו מסר באמצעות דובר המשפחה, עופר גולן: "גונן בן יצחק עשה דבר חמור ביותר כשפרסם לכל העולם בציוץ בטוויטר את מפת גוגל שמראה את מיקומו המדויק של בית ראש הממשלה בקיסריה, ובכך חשף את ראש הממשלה לאיום ביטחוני מצד ארגוני הטרור. הטענה שיאיר נתניהו או מישהו ממשפחת נתניהו הם היוזמים או המארגנים של הפגנות התמיכה בהם - היא שקרית".

"כמו כל משפחת נתניהו, יאיר נתניהו מגנה תוקף פגיעה בזיכרם של חללי צה"ל, בין אם מדובר בסרן תם פרקש ז"ל או דודו סא"ל יוני נתניהו ז"ל שגונן בן יצחק וחבריו מבזים את זיכרו בהפגנות פעם אחר פעם. קריאה כזו שמבזה את זיכרו של יוני נתניהו ז"ל הושמעה ע"י מפגיני השמאל בשבוע שעבר בהפגנה במרחק 30 מטר מבית ראש הממשלה בקיסריה, תוך הפרה גסה של פסיקת בג"צ שקובעת שאין להפגין במרחק של פחות מ 300 מטר מבית נבחר ציבור, וזאת בשעה שצירי הגישה למפגיני הימין- נחסמו. יאיר נתניהו חושב שיש לאכוף את החוק באופן שוויוני ושגונן בן יצחק חייב להסיר את הציוץ שמהווה איום ביטחוני על ראש הממשלה".