הדפסה על זכוכית
הדפסה על זכוכיתגלסמי

תחום עיצוב הבית נמצא בהתפתחות מתמדת, אחד הטרנדים הבולטים בתחום בשנים האחרונות הינו הדפסות על זכוכית.

הדפסה על זכוכית הפכה לדעת מעצבי פנים ואדריכלים לחלק בלתי נפרד מכל חלל מרשים. אם חיפשתם דרך לשדרג את המרחב הביתי או העסקי שלכם ואם חלמתם על תמונה מעוררת השראה, מרגשת וסוחפת באיכות מטריפה שלא תפסיק לרגש לכל אורך הדרך, הדפסה על זכוכית היא התשובה!

בנוסף, אם בעבר הייתם מוגבלים למלאי מצומצם של הדפסות על זכוכית, היום המבחר הוא אין סופי.
תמיד חלמתם להפוך את תצלומי הנוף המדהימים מהטיול האחרון לתאילנד ליצירות אומנות?
או שמא להדפיס את תמונת החתונה על זכוכית?

עכשיו אתם יכולים וזה לא הכל, באפשרותכם גם לבחור תמונות מדהימות של צלמים מאתרי תמונות מובילים באינטרנט כגון shutterstock או unsplash, לבחור את הגודל ולשלוח. אנחנו כבר נהפוך את הצילום שבחרתם להדפסה על זכוכית שאף אחד לא יוכל להישאר אדיש אליה.

Glassme - עולם מלא של השראה בזכוכית

אם בכל תחום בחיים איכות משפיעה במידה רבה על רמת התוצאה הסופית, בענף הדפוס איכות הינה מילת המפתח בדרך לתוצאה המושלמת. אנו בglassme מתמחים בהדפסה על זכוכית ומעמידים לרשות לקוחותינו את מיטב הטכנולוגיות המתקדמות בענף והצוות המיומן ביותר אשר יחדיו מבטיחים תוצר מרשים, איכותי ועמיד לאורך עשרות שנים. זאת ועוד, במטרה לספק לכל לקוח ולקוח את התוצר האופטימלי, אנו עושים שימוש בטכניקות העדכניות בשוק, תוך הקפדה על איכות גבוהה וגימור מושלם שעושים את ההבדל הגדול במבחן התוצאה והופכים את התמונה ליצירת אומנות מרגשת.

הדפסה על זכוכית - איך זה עובד?

במטרה להפוך את התמונה שלכם לבלתי נשכחת, כל הזמנה זוכה למלוא תשומת הלב ועוברת תהליך חדשני ומוקפד שבסופו תקבלו תוצר מעולם אחר:

בחירת הזכוכית

לפני הכל - אנחנו בוחרים זכוכית שקופה בהתאם לגודל הרצוי ומוודאים שהזכוכית חלקה, נקייה וללא שריטות.

הדפסה

בשלב הבא, על מנת לקבל את איכות ההדפסה האופטימלית, אנו מבצעים הדפסה של התמונה על גבי נייר פוטו באיכות הגבוהה ביותר תוך שימוש במדפסת יפנית חדשנית ומתקדמת. נייר הפוטו האיכותי בו אנו משתמשים הינו החומר בעל יכולת הספיגה, העמידות והאיכות הטובים ביותר שניתן להשיג בהדפסה דיגיטלית. כמו כן בהדפסה על נייר פוטו ניתן להגיע לחדות ועזות הצבע הטובה ביותר.

הדבקה

בשלב זה אנו מדביקים את התמונה המודפסת לזכוכית באמצעות טכנולוגיה מתקדמת פרי פיתוחנו המאפשרת הצמדה מוחלטת של התמונה לזכוכית תוך שמירה על שקיפות הזכוכית ועל איכות התמונה וללא רווחים או בועות. בתום תהליך ההדבקה, התמונה והזכוכית אחד הם ולא ניתנים להפרדה בשום דרך.

בלעדי לGlassme - מסגרת אחורית

במטרה ליצור גימור מושלם, אנו עושים גם שימוש במסגרת אחורית אלגנטית ובעלת עובי המייצרת את הריחוק הדרוש מהקיר, ובכך, הופכת את מתלי המתכת הסטנדרטיים למיותרים ומאפשרת לתלות את התמונה בקלות מרבית. אצלנו, אין צורך לחורר את התמונה וניתן ליהנות מתמונה על זכוכית מושלמת מכל בחינה!

מוזמנים לעצב לכם חלום!

חולמים על תמונת זכוכית יוקרתית, מרשימה ועוצמתית ברמת גימור שאין לה מתחרים? Glassme מעמידה לרשותכם את הפלטפורמה העדכנית והמתקדמת בענף! אתר הבית שלנו ממתין רק לכם עם חוויית משתמש נוחה ומזמינה המאפשרת לכם לבחור את התמונה המרגשת שלכם ולשלוח אותה להדפסה על גבי זכוכית בקלות, במהירות וביעילות מקסימלית. פשוט, מעלים את התמונה הרצויה לאתר, בוחרים בגודל המתאים, שולחים להדפסה ומקבלים הדפסה על זכוכית מושלמת עד לפתח הבית שתעניק לכם, בכל יום מחדש, השראה שלא נגמרת!

לשירותכם מכל הלב!

אנחנו מאמינים בשירות מכל הלב. לכן, אנו מעמידים לרשותכם צוות מומחים מיומן שמאחוריו ניסיון רב שנים בענף הדפוס הדיגיטלי בכלל, ובתחום ההדפסה על זכוכית בפרט. במידה והנכם מעוניינים לקבל הדרכה אישית, גשו לאחד מסניפי glassme ותיהנו משירות אישי ומסור, כמיטב המסורת שלנו!

Glassme - הבחירה שתמיד תקלע למטרה!

יש מתנות שהן רק מתנות, ויש מתנות עם טאצ' אישי שמביעות הרבה מעבר ומצליחות לנגוע עמוק בליבו של כל אחד. אז אם יצאתם לחיפוש אחר מתנה בלתי נשכחת ליקרים לליבכם או אם חיפשתם מתנת הוקרה מרשימה, יוקרתית, מקורית ושונה שתשקף הערכה כנה מעומק הלב, תמונה על זכוכית מבית היוצר של glassme הוא הבחירה המושלמת שאף אחד לא ישכח לכם. בגלל היוקרה, בגלל העוצמה ובגלל הגימור המושלם!